Äntligen bär det av till Polen, eventuella vykort till de fjantar som skall ha, kommer endast om jag överlever traumat...(varför bor alla på så skumma adresser, fan vet om jag pallar att leta reda dem)
Fan va gött, inte en jävla dator så långt ögat kan att nå där nere, bara koncentrationsläger, utbrunna bunkrar och strålskadade polacker. ojoj, det här ska bli roligt...
Pratade just med Åke i telefon, (han var enligt min utsago oerhört upprörd) eftersom denne kufiske man helt förlagt Del Peros adress och vi kan därmed icke sända något "vackert" vykort till dig! :x
Del Pero, jag behöver komma i kontakt med dig omgående! (Åke saknar som du säkert modem) Skicka din adress till mig nu ikväll, eller så får vi ta det mobilt imorgon.
Jag kan inte njuta av veckan om inte Del pero får sitt vykort (kan inte med att se en förkrossad Åke nere i Polen) Det var ju nästan så grabben grät i luren. :(
Men nu så jäklar är tandborsten, barbara och nallebjörnen och pilsnern packade,.... nuuu bär det snart iväg te Polen, :birp
Får nog ta mig en stänkare innan det är dags att krypa i kojsen...:e