SSura-Pelle
Jag måste få skriva ner några rader här.
Alltså, jag kom in på den här sidan tack vae Oelbal (Åke) & varför? Vilket var hans syfte?
Jo han vill ständigt att jag skall "svina asen" samt att trycka hans åsikter i mitt namn, (senaste påhoppet producerat av Åke var ett internt meddelande till Hypotetika. Jag skulle visst få problem menade Åke)
Jag är blott en oskyldig liten pojke vars utsätts för traumatiska övergrepp av denna onde man!! (som skall rösta på Sverigedemokraterna och lyssnar på pluton Svea)
Döm inte hunden efter pälsen, ja vill bara att ni skall veta vem som skriver vad, :bire
Mvh // Sura-pelle
SSura-Pelle
Jag bör tillägga att Åke sitter vid datorn bredvid mig, hans första kommentar när han först såg inlägget var: Neeeeeeeeeej, Neeeeeeeeej Neeeeej.... :e
UlfTMedlem sedan maj 20018 027 inläggAlltså, om du skriver en massa dumheter, då är det oelbal som står för det? Varför inte helt enkelt skriva det du står för? ;) Eller är det du som är oelbal?
SSura-Pelle
UlfT
Så här ligger det till: Åke tycker det är fasligt kul att driva med folk (jag känner ju ingen här inne, del Pero är samt killen som var på besök här i byn)
Men alltså mer vet jag inte!! Tror Del pero kan intyga att jag inte är Åke, =)
Men för att komma till saken så tar "åke över min dator" och säger att han ska publicera "något kul" & visst det kan han väl få göra. Jag vet väl inte att det är någon hög kulighetsfaktor att skriva ett internt medelande till hypotetica och skriva patetika??
Nää, ty åke är en ond människa som jag försöker förändra, =)
oelbalMedlem sedan jan. 20014 973 inlägg*medlem rapporterad* - så innihelvete...
Jag kan inte ta något ansvar för att idioten skriver en massa diffust dravel som jag ABSOLUT INTE har någonting med att göra...
UlfTMedlem sedan maj 20018 027 inlägg-> Sura-Pelle
Du borde logga ut ordentligt när du varit inne på wF. Då kan inte oelbal använda ditt konto.
hypatiaMedlem sedan feb. 20016 388 inläggSura-Pelle, som vanligt håller vi privata diskussioner utanför webForum. Varför inte prata med oelbal om det du vill honom om han nu sitter bredvid dig?
Jag påminner också om §4, om att hålla en kamratlig ton och ett vårdat språk i inläggen. ;)
DDel PeroMedlem sedan feb. 20003 785 inlägg Verifierar att Sura-Pelle inte är oelbal.
Enligt mina källor är Sura-Pelle en gosse på c:a 2 meter och 90 kg tung. Till min stora förvåning sysslar han inte med torpedverksamhet utan spenderar sin fritid tillsammans med sina aktier!
oelbalMedlem sedan jan. 20014 973 inläggSkulle jag ha tagit över någons dator bara för att löjla mig? Men skärp er för helvete...
UlfTMedlem sedan maj 20018 027 inlägg
Ursprungligen av oelbal Skulle jag ha tagit över någons dator bara för att löjla mig? Men skärp er för helvete...
Jag har ingen aning, och struntar för övrigt i det. Du kanske ska diskutera saken med Sura-Pelle istället.
oelbalMedlem sedan jan. 20014 973 inlägg
Jag har ingen aning, och struntar för övrigt i det.
Då förstår jag inte varför du överhuvudtaget skrev i den här tråden...
Du kanske ska diskutera saken med Sura-Pelle istället.
Exakt vem tror du att jag skällt på de senaste timmarna?
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inläggSom tidigare påpekats. Privata diskutioner skall skötas på annan plats än på webForum. Se nu till att skärpa er i fortsättningen.
/SirPeter
Moderator
webForum
Humor på hög nivå, sanna mina ord! :e
PS. De gånger jag skrivit korkade saker så är det inte jag, det är oelbal som tagit över mitt konto. DS.
UlfTMedlem sedan maj 20018 027 inlägg-> oelbal
Tråden är verkligen bisarr :)
citat:
--------------------------------------------------------------------------------
Jag har ingen aning, och struntar för övrigt i det.
--------------------------------------------------------------------------------
Då förstår jag inte varför du överhuvudtaget skrev i den här tråden...
Min mening var inte att anklaga dig för något. Bara att ge Sura-Pelle ett litet tips om hur han skulle undvika det där problemet han nu har. Skäll ut honom ;)
SSura-Pelle
Gaaahh...
Utskälld till tusen...*Ursäkta*
Del pero,
Torped?? Det är ju en bisyssla på deltid... :e
För övrigt så är inte Sura-Pelle en bjässe på 2 meter utan (för att vara exakt) 196,3 cm och 85-86 kg.
Men jag är ändå en farlig typ. . . §e