oelbalMedlem sedan jan. 20014 973 inläggHar precis varit hos tandläkaren och lagat ett hål, fjolla som jag är så tog jag rejäl bedövning, men nu vettefan asså, halva ansiktet är helt bortdomnat och jag ser fan ut som en svullen bäver i plytet...
Har dessutom feta talsvårigheter.....GAAAAH!
DDel PeroMedlem sedan feb. 20003 785 inlägg och det skulle vara annorlunda mot vanligt?
oelbalMedlem sedan jan. 20014 973 inläggJaså Pero, nu passar det att smöra...
DDel PeroMedlem sedan feb. 20003 785 inlägg Behöver du hjälp? Jag donerar gladeligen några kretsar?
SskymanMedlem sedan juli 20012 450 inlägg Hör du dåligt också?
Senast jag var hos tandmördaren såå behövade han så mycket så jag tappade hörseln :d
oelbalMedlem sedan jan. 20014 973 inläggJag känner varken höger öga eller höger öra, däremot så är det inget fel på hörseln...
Nu ska jag testa att bita mig så hårt jag kan i underläppen, jag känner ju inget iaf...
SskymanMedlem sedan juli 20012 450 inlägg Är tungan stor som en cheeseburgare också? :e
AaleborgMedlem sedan jan. 20013 341 inlägg Prova ta lugnande också, skitkul, sist jag var hos tandläkaren och tog bort en visdomstand och gjorde en rotfyllning så fick jag lugnande. Kom inte ihåg hur jag kom hem :e
oelbalMedlem sedan jan. 20014 973 inläggaleborg, har testat något liknande när jag drog 4 tänder i ett svep. De gav mig små doser lustgas, och tacka fan för det, Mördartandläkaren har aldrig varit så rolig...
KimMedlem sedan jan. 20007 697 inläggHmm... senast jag var hos sadisten så satte han två(!) sprutor i käften på mig. Halva huvudet var bortdomnat, och jag som inte hade käkat heller. Tuggade sönder halva tungan innan jag hade kommit hem. :o
BrimbaMedlem sedan dec. 19995 874 inläggKör utan bedövning så slipper ni dessa problem. Ett annat alternativ är att borsta tänderna.
eurecaMedlem sedan sep. 20002 921 inlägg
Ursprungligen av Brimba Ett annat alternativ är att borsta tänderna.
eller så struntar man i att gå hos tandläkaren :e = :o
SSura-Pelle
Sura-pelle (Åkes fjärde hälft) gör återigen entré i detta forum!, =)
Jag må säga att Åke brer på ganska mycket, han pratar inte mer än vanligt (De vill säga att han inte säger ett knyst te någon varelse som saknar modekort) Utan han ser bara lika dum ut som vanligt, =)
Nää, förlåt, ska väl inte vara sån.
Måste bara tillägga att jag blev rörd till tårar när jag läste Del Peros diskreta kärleksförklaring till åke... *Hur gulligt var inte det på en skala från 1 till 2 ???
Mvh // Sura-pelle
DDel PeroMedlem sedan feb. 20003 785 inlägg Sura-Pelle förtjänar en fet smäll... :p
MMika3lMedlem sedan nov. 20018 492 inlägg
och jag ser fan ut som en svullen bäver i plytet...
Fullständigt normalt med andra ord! §e :P
RRinaldoMedlem sedan mars 20014 214 inlägg Tandläkare har jag inga problem med men däremot ortopeder... Jag tror bestämt att det var tack vare dom jag fick knäsvårigheter för dom dunkar ju på så i sin "reflexkontroll"...
DDel PeroMedlem sedan feb. 20003 785 inlägg Sura-Pelle, det där var en kärleksförklaring det med ;)
PPeWMedlem sedan juni 200010 432 inlägg
fjolla som jag är
Ja det förklarar ju saken