Välkommen tillbaka o store kyrios!
Fick du mitt julkort förr-förra julen?
Sune är tillbaka och snurrar!
38 svar · 1 084 visningar · startad av Sune · sida 2 av 2
Frågan, av Sune
Tjena allihopa! :e Har av olika orsaker hållt mig borta från webForum ett bra tag nu, men nu har jag fått fast uppkoppling hemma så... Måste säga att jag är imponerad av det nya gränssnittet även om det går lite långsamt att uppdatera sidorna även med fast lina. Innehållet är DIIIGERT om än lite svårgreppbart när man försöker ta igen vad man tappat de senaste åren (det är väl nästan så länge sen
Läs frågan i sin helhet →Välkommen till wF Sune! :)
Välkommen tebax Sune ;)
blir det fler smilisar nu? :) *för det var väl han som gjorde wFs smilisar?* ;)
Oooj...
Detta var nästan för mycket...
Legendförklarad är väl lite för mycket, men tanken på att göra fler smiliesar tilltalar mig...
Bire har tydligen redan en väldigt stilig en.
Rikard (pappan) skulle kunna ha en som rökte pipa (lite pappigt tycker jag).
Kjell (Gud) en med en gloria.
Moderatorerna kunde vara små gloriabärare.
Småjävelsmilies finns ju redan till alla andra.
Jag får väl ha en rörlig gif-bild som försvinner ut från skärmen så fort den dyker upp...
Ursäkta, men jag studsar fortfarande av den glädje som Sune gav mig iom sin retur till wF!
Är det inte dags för ett rungande:
Sune 4 president!!!
Yeah, välkommen tillbaka! :D
Vem är Sune? :q ;)
:r :r :r
Jag börjar rodna... nu tycker jag att vi lägger av denna tråd, det börjar bli lite pinsamt...
Okejdå!
Men med allt jag har hört om dig, är det svårt att låta bli att känna sig lika glad som alla andra som "känner" dig. :)
*studsar lite tillsammans med Bire* ;)
*Studsar vidare i ett magiskt lyckorus*
bara för att det är pinsamt §jr §e :e
Sune for president!!
*studsar runt lite med bire o hypatia*
P.S. vet inte vem du är, annat än en legend, välkommen tillbaka.
För er som inte riktigt fattar det rus av lycka som vi "gamlingar" känner så kan jag väl (som är så sansad) berätta att Sune var med och startade wF tillsammans med Kjell en decemberdag 1999. Sune är bland annat ansvarig för dessa underbara smileysar vi har (dvs han har snyggat till dem - nåt som jag sett att det spridit sig över hela Internet).
Sune är också en begåvad designer som har en otrolig kunskap att dela med sig av. Det är jättekul att han är med oss igen så han får dela av sig av sina kunskaper till oss Sune-Wannabe's.
Välkommen tillbaka Sune, du är efterlängtad! :f
Är Sune fortfarande admin? :o
Är Sune fortfarande admin?
Nej Viking (min son heter så på riktigt).
Jag är inte Admin utan endast medlem. Jag känner inte heller att det skulle behövas en snurrhjärna som mig som Admin igen. (Det räcker med presidentposten ;) )
Kjell, in med President i Sunes profil! :D
Sune 4 president!