Fint sagt Bire.
Jag önskar dig en trevlig Valborg min vän! Hoppas du kan njuta lite av den vår som nu kommer & att ditt liv kommer att berikas med något positivt i denna sorgens tid!
Du har en riktig vän!!!
16 svar · 455 visningar · startad av Bire
Jag önskar dig en trevlig Valborg min vän! Hoppas du kan njuta lite av den vår som nu kommer & att ditt liv kommer att berikas med något positivt i denna sorgens tid!
Du har en riktig vän!!!
Fint sagt Bire.
:)
*host* Är inte detta bättre att ta över tex. PM?
Nej, det är definitivt nånting som jag vill att Luxman ska se 100%
Det handlar inte om trams nu utan att jag råkar gilla Luxman på många sätt + saker som jag inte vill avslöja öppet i forumet, men ändå vill att herrn i fråga ska veta att jag bryr mig om & många med mig.
Hoppas att alla förstår nu! :)
Bire ar en riktigt fin kille! ;)
Hoppas det iaf..
Tack Bire :r
Att bara få en sådan här ärlig och uppskattande hälsning har gjort både den här jobbiga situationen som lite till lite lättare att bära. :D
Luxman > *Pst* Jag har en misstanke om att det finns nåt spöke på wF-baren. Kolla inlägg kontra visningar.
Pst -> Inget spöke...hur många ggr gick du ur tråden och in igen när du skrev dina inlägg nyss.
Jag tror fler gjort så....varit kvar i baren och postat flera inlägg utan att gå ur.
Men jag gillar din teori om spöket... :D
Jag gick ut och kollade räknaren. Det hade faktiskt minskat i skillnad fast jag inte lämmnat baren emellan. :q
Det är helt klart ett spöke! Det var bara jag och nån till där i hela Caféet. :o
Det luktar sill här...
håller för näsan! Luktar det hos er också? Var det sån kraft i den... ;)