BrimbaMedlem sedan dec. 19995 874 inläggFrågan#1
Brimba says:
Vad gör du uppe nu?
Brimba says:
Har du kollat hockey?
The Magnificent Birplund says:
Det vet jag inte..
Därmed förnekar han inte sitt hockeytittande! Det är ett steg i rätt riktning. Undra när han skall erkänna sitt sporttvkanalpaket... :OO
BireMedlem sedan dec. 199919 074 inläggJag tror att Brimba bör sluta sniffa på allt som är brandfarligt!
SSPiNMedlem sedan mars 20007 896 inlägg Hockey suger, ivf matcherna som har varit hittills i VM. :e
Små rinkar och mycket kamp - mao lite NHL-stajli - det är hockey.
Jag tror att Brimba bör sluta sniffa på allt som är brandfarligt!
Ditt brännvin? :q
MMika3lMedlem sedan nov. 20018 492 inlägg
Hockey suger
Vad säger du pojkspoling?! §e ;)
Jag ska nog ta en joggingrunda sen, vill du följa med Bire? §e
woosterMedlem sedan mars 20012 635 inlägghockey suger ju inte alls....
däremot andra sporter gör det, så som fotboll ;)
VVikingMedlem sedan maj 20003 652 inlägg Hockey suger ... Så rätt, så rätt!
woosterMedlem sedan mars 20012 635 inläggviking....
illa sagt tycker jag :(
MMika3lMedlem sedan nov. 20018 492 inlägg *Tacklar ner Viking som ligger kvar på isen och ropar på att någon ska ringa ambulans.* §e ;)
BireMedlem sedan dec. 199919 074 inläggSådär ja, nu pratar vi inte mera sport här..
VVikingMedlem sedan maj 20003 652 inlägg Hockey är bara kul när antingen en ex-MoDoits lag spelar i NHL eller MoDo spelar :D
MMika3lMedlem sedan nov. 20018 492 inlägg Jag vi såg ju SM-Finalen Viking. §e
MMika3lMedlem sedan nov. 20018 492 inlägg Hmmmm...
Bire: Nära till vadå? Joggingskorna? §e ;)
MMika3lMedlem sedan nov. 20018 492 inlägg /me slår ner domarna så vi kan slåss obehindrat, puffar till Viking i magen lite lätt som uppvärmning och gör sedan "suspensuarlyft". §e ;)
VVikingMedlem sedan maj 20003 652 inlägg *ouch* *tar nacksving på slyngeln, får ner honom på isen och använder skridskoskenan på det sätt den egentligen är tänkt att användas*
GGandalfMedlem sedan sep. 20012 186 inlägg Mika3l, ska vi starta ett sportforum...
Viking har idrottat idag, han har spelat innebandy i två timmar med mig och några andra...
Hockey är kul att spela!!