Låt oss säga det så här... Gandalf vill spela med Viking, men Gandalfs föräldrar har satt en fånig gräns på hur lång tid Gandalf får sitta vid datorn, och redan i Fredags hade Gandalf överskridit den gränsen med råge, och sedan igår... ja ni förstår nog tur att Gandalfs föräldrar inte ser Gandalf nu... :e
Låt oss säga det så här... Gandalf vill spela med Viking, men Gandalfs föräldrar har satt en fånig gräns på hur lång tid Gandalf får sitta vid datorn, och redan i Fredags hade Gandalf överskridit den gränsen med råge, och sedan igår... ja ni förstår nog tur att Gandalfs föräldrar inte ser Gandalf nu...
Jag får bara sitta och surfa 30 timmar i månaden men den gränsen överskrider jag också ganska rejält. :OO ;)
Jaja, men nu är det ju så att man lever i metropolen Vålberg. :l
Det är tråkigt, 6KM härifrån har dom ADSL(i Grums) men här är det inte en kotte som har bredband vad jag vet, kanske borta på Gökhöjden iof men där är 99,9% av "invånarna" miffon som bara förstör. :(
Jag är en av dom som kan mest om data/webbutveckling och är en av dom som sitter mest vid internet här i Vålberg, har en kompis som bor ute på landet(närmsta granne=250m) och han ska få ADSL om någon/några månader bara för att just en granne till honom jobbar inom data! :x
Men här sitter jag, med 56K modem och har så roligt när jag sitter och väntar på att sidorna ska ladda färdigt... :l
255 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.1dc6f849