*spammade Rönnbergs gästbok med två inlägg på en minut*
wF²-bar
10 686 svar · 259 374 visningar · startad av Rikard · sida 463 av 535
Frågan, av Rikard
Här är den ju!? Wow! Det var länge sedan... Å fy så det ser ut... Nåväl, tur är att Bire, som nytillträdd forumledare för Diverse har åtagit sig att röja upp... :e SirPeter, din tunga ligger på bardisken! :p \slänger på en kanna kaffe\ Det känns som lite för tidigt att börja med det alkoholhaltiga...
Läs frågan i sin helhet →*öppnar en affär som säljer luft*
Impact skrev:
Impact skrev:
Här Rönnberg jag tänkte faktiskt säga att du avr gubben men jag ville inte bli utskickad i rymden... igen :bire
Allra längst bak i det citatet så är faktiskt ölen till dig men efterssom du är så gullig och snäll så får du massor av mera öl. :bire :birp :bire :birp :bire :birp :bire :birp :bire :birp :bire :birp :bire :birp
*ahhh. insuper all öl som jag fått av impact och tackar från mitt hjärta (det som finns kvar) för drickat. ändrar låt på joxboxen till Man in black*
*funderar på att radera Impacts inlägg i min gästbok*
*återhämtar mig från hjörtproblemen tack vare bluxbluxo. besträller in en dubbel tolva för att komma tillbaka i form*
du stavar ju som att du hade hjärtproblem och var full skälv har man igna porblem med sådnat
*pekar på klockan* :e
Tjenare jag ska till bröllop imorgon. Bäst att inte gå och lägga sig så man kan sova lite i kyrkan.
*undrar om arne och bertil ska gifta sig*
Impact skrev:
du stavar ju som att du hade hjärtproblem och var full skälv har man igna porblem med sådnat
Menar du mig?! Jag har inte druckit en droppe på flera minuter.

*ser till så ingen öl säljes i baren på en vecka*
Impact skrev:
Tjenare jag ska till bröllop imorgon. Bäst att inte gå och lägga sig så man kan sova lite i kyrkan.
Helt rätt! Själv ska jag på bröllop den 23 april och dop den 13 februari. Vilket gör att jag måste använda min kavaj minst två gånger i år :o
Jag ska ta en bild på arne och om så önskas även bertil.
Några förslag?
J. Rönnberg skrev:
Impact skrev:
Helt rätt! Själv ska jag på bröllop den 23 april och dop den 13 februari. Vilket gör att jag måste använda min kavaj minst två gånger i år :o
Gå i rymddräkt!
Själv äger man inte en kavaj
Här går man i nån skjorta och mörka byxor :r
bluxbluxo skrev:
*ser till så ingen öl säljes i baren på en vecka*
*ser till att bluxbluxo blir [censur] [censur] och [censur] och beställer in en till öl*
*ger Jupiter ett glas vatten medans jag påpekar att Impact ska ha på sig en snorgrön t-shirt och knallrosa byxor och några coola solglasögon*
Impact skrev:
J. Rönnberg skrev:
Impact skrev:
Gå i rymddräkt!
Själv äger man inte en kavaj
Här går man i nån skjorta och mörka byxor :r
Skäms, ska det vara så ska det vara riktigt. Köpte en kostym till min systers bröllop och har bara använt den två gånger och i år verkar det som jag för valuta för pengarna. Kostymen är lika viktiga som skona. Man ska alltid ha ett par välpustade skor. :)
*vatten!? Var tror du om mig? tar en flaska sprit istället*
Min kusin som är runt 25 år kom på ett brällop i bruna konstiga skor. Det såg ju jag att han var helfel ute så han sprang ner till en närliggande skoaffär.
Ibland får man sin vilja igenom.