LLeonLMedlem sedan dec. 20025 871 inlägg
Lofberg skrev:
Tror du att bara för att någon skapar en ny baren-tråd kommer det att sprudla av glädje, aktivitet och fyllesnusk i den. Du tror inte att det kan bli en repris av hur det just nu ser ut i den här baren?
Sjävklart. Den nya baren ska givetvis ha nya regler
QimenMedlem sedan juni 20015 009 inläggVarför inte bara lägga ned, inget kul med en bar längre, och med tanke på att det bara är ett par personer som skriver här hela tiden så.... :l
Lämna den för guds skull.
LofbergMedlem sedan nov. 20023 429 inlägg
Qimen skrev:
Varför inte bara lägga ned, inget kul med en bar längre, och med tanke på att det bara är ett par personer som skriver här hela tiden så.... :l
Lämna den för guds skull.
Du är riktigt klyftig du Qimen ;) .
OBS! Min internetuppkoppling strejkar.
IIngridMedlem sedan dec. 19997 740 inlägg Det finns ju några gamla barer att besöka om man nu känner att wF²-bar börjar bli lite uttjatad, men ändå inte vill starta en ny.
http://www.webforum.nu/search.php?s=&action=showresults&searchid=302002&sortby=lastpost&sortorder=descending
LLeonLMedlem sedan dec. 20025 871 inlägg Jaha... Lofberg blir arg när jag säger att baren bör renoveras men blir inte arg (och dessutom nöjd) när Qimen kommer och säger att hela idén med baren ska läggas ner? :o
mikulMedlem sedan aug. 20013 824 inläggSkål o hej då! Nu är det lördag för bövelen! :birp
mikulMedlem sedan aug. 20013 824 inläggJa, eller fredag eller nån annan helgdag :e :birp
LLeonLMedlem sedan dec. 20025 871 inlägg
Lofberg skrev:
WAZZA!?
Meningen/Ordet passar perfekt till ditt porträtt! :i ;) :p :)
LofbergMedlem sedan nov. 20023 429 inläggJasså du tycker det ;) :p :e
LLuxmanMedlem sedan aug. 20003 742 inlägg *tittar ut ur förrådet*
Hm, är detta fortfarande wF-baren?
*plockar ner självbetjäningsskylten, häller upp 6 cl Oban och lägger mig i soffan efter att ha satt på I'm sorry med Dilba på cd-spelaren*
Godnatt wF!
MMika3lMedlem sedan nov. 20018 492 inlägg Ah, veteranen är tillbaka. ;)
FFoJjMedlem sedan maj 200178 inlägg Skål.. sista ölen i kväll...
massa naken bad med flickor på nudist strand..
ha det alla.. puss och kram!
frankofMedlem sedan jan. 20016 874 inlägg
sneeze skrev:
*knuff* :OO
Varför :q
*kikar in på den beryktade och hypade wF-baren, konstaterar att "här var det dött", lämnar igen*
LLeonLMedlem sedan dec. 20025 871 inlägg ...Och så levde alla lyckliga i alla sina dagar! :)
MMika3lMedlem sedan nov. 20018 492 inlägg Vilka? :q
*Hoppas på att det gäller mig och en snygg tjej* ;) :birp