LLuxmanMedlem sedan aug. 20003 742 inlägg *ser mig omkring*
Visserligen så strejkar dagispersonalen men jag tror ändå vi får införa åldersgräns här på kvällarna. Annars får man ju aldrig ta något gott att dricka utan en massa barnskrik i bakgrunden. §jr
Häller upp en Oban, slänger på en gammal Pink Floyd i spelaren, sätter mig i soffan och väntar för att se ifall något trevligt sällskap tittar in.
PiiipMedlem sedan aug. 20022 087 inlägg*Ger bewern 60% av pengarna*
Här har du lite dricks också... ;)
PiiipMedlem sedan aug. 20022 087 inlägg
Luxman skrev:
*
slänger på en gammal Pink Floyd i spelaren, sätter mig i soffan och väntar för att se ifall något trevligt sällskap tittar in.
Tyvär Luxman , Om du inte är bra på att fixa saker... :l
Piiip skrev:
*Slår på Lofbergs önskemål på högsta volym*
*BANG!*
Ojsan.. Spelaren gick sönder.... :o :l
LLuxmanMedlem sedan aug. 20003 742 inlägg Fick man för det inlägget, hann bara bänka mig så ramalde det in fönsterputsare och Piiipiga röster :p
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inlägg*börjar kasta ut ungar* §jr
BbewernMedlem sedan juni 20023 097 inlägg
Luxman skrev:
*ser mig omkring*
Visserligen så strejkar dagispersonalen men jag tror ändå vi får införa åldersgräns här på kvällarna. Annars får man ju aldrig ta något gott att dricka utan en massa barnskrik i bakgrunden. §jr
Häller upp en Oban, slänger på en gammal Pink Floyd i spelaren, sätter mig i soffan och väntar för att se ifall något trevligt sällskap tittar in.
Jag tycker faktiskt att jag lyckats ganska bra. Småbarnen inlåsta på dass resp. städskrubb, så det borde bli ganska lugnt här i själva baren.
Häller upp en läskeblask och trallar med i låten "Another brick in the wall" ... Daddy flown cross the ocean, leaving just a memory...
LLuxmanMedlem sedan aug. 20003 742 inlägg
Piiip skrev:
Piiip skrev:
*Slår på Lofbergs önskemål på högsta volym*
*BANG!*
Ojsan.. Spelaren gick sönder.... :o :l
Men ni tror väl inte att de rätta grejerna står framme om inte Rikard eller jag är här, pekar på skåpet som är upplåst bakom disken.
Där glänser Luxmanförstärkaren, cd-spelaren och slutsteget. Leksakerna som står framme är bara för dagisgänget.
PiiipMedlem sedan aug. 20022 087 inläggJaha... :i
bewern släpp ut mig nu... :l
LLuxmanMedlem sedan aug. 20003 742 inlägg
bewern skrev:
trallar med i låten "Another brick in the wall" ... Daddy flown cross the ocean, leaving just a memory...
Shit, byter snabbt från Dark side of the Moon till The Wall så din trall stämmer med skivan ;)
LLuxmanMedlem sedan aug. 20003 742 inlägg Var det förresten part 1, 2 eller 3 som du trallade med i.
LofbergMedlem sedan nov. 20023 429 inlägg*bank, bank*¨
Kan någon släppa ut mig, jag var inne och "aegde" på klan-servern! Men nu är det inte kul längre. :(
TheonMedlem sedan jan. 20023 554 inlägg*Trevligt sällskap kliver in*
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inlägg*höjer ljudet på musiken för att slippa höra oljudet och det dåliga språket från skrubben*
PiiipMedlem sedan aug. 20022 087 inläggSnälla kan nån släppa ut mig... :l :(
LLuxmanMedlem sedan aug. 20003 742 inlägg Se godafton Theon, får jag fresta med en Urquell så här dags?
TheonMedlem sedan jan. 20023 554 inläggYes Sir och jag kontrar med en tjugofyraårig skotsk Whisky av valfritt märke :birp
LofbergMedlem sedan nov. 20023 429 inlägg
SirPeter skrev:
*höjer ljudet på musiken för att slippa höra oljudet och det dåliga språket från skrubben*
Aha, jag har fjärrkontrollen (fråga mig inte hur jag fick tag i den men jag har den :p )!
*Sänker volymen*
Sådär ja, nu hör ni mitt bankande igen!
*bank, bank*
PiiipMedlem sedan aug. 20022 087 inläggSläpp ut mig så tystar jag Lofberg... §e §jr
LLuxmanMedlem sedan aug. 20003 742 inlägg Hmmm, fick lite problem där Theon.
Jag hittar bara en 21:årig Springbank och en Glenlivet Archive 21:årig. Om du inte hade med dig någon trevlig flaska så verkar baren ha vissa brister. ;)