LofbergMedlem sedan nov. 20023 429 inlägg
Piiip skrev:
Lofberg skrev:
Piiip skrev:
Ingen här? :q
*Tar mig en Cola* :l
Men jo, jag är ju här ;)
*Tar mig en cola jag med*
SKÅL!
Jag hadde hoppats på nån annan... :P §jr ;)
*Ger Mika3l en apelsinjuice*
:bire
jasså :o :q §e
*Lägger upp femton klot i en triangelformad skepnad + 1 vitt klot på det ihopsydda gröna bordet*
Dags för biljard!
LofbergMedlem sedan nov. 20023 429 inlägg*Undrar om nån har lust...*
SSicoMedlem sedan maj 20002 597 inlägg gjag vet inde ojm jaag k k klaaajaj de. *zzzzzz*
QimenMedlem sedan juni 20015 009 inlägg*spottar på golvet och tränar fiskarna lite ryggsim* §e
LofbergMedlem sedan nov. 20023 429 inlägg*Låter biljardet ligga och skurar upp efter Qimen simlektioner*
PiiipMedlem sedan aug. 20022 087 inläggAsså... nä.. nu får jag en sån där gång när man känner att allt suger.. får det med jämna mellanrum.... Allt suger och är ett helvete... hatar allt just nu... :(
QimenMedlem sedan juni 20015 009 inlägg
Piiip skrev:
Asså... nä.. nu får jag en sån där gång när man känner att allt suger.. får det med jämna mellanrum.... Allt suger och är ett helvete... hatar allt just nu... :(
Usch tradigt, du får gaska upp dig med en öl :) *bjuder på en*
SSicoMedlem sedan maj 20002 597 inlägg äsh, ta ena donk hembränt å en cigg vetja. Je bjur :birp
Sico skrev:
*spankar Qimen*
:OO :birp Hmmm använder du sådan indisk läderpiska? :h
SSicoMedlem sedan maj 20002 597 inlägg
Qimen skrev:
Sico skrev:
*spankar Qimen*
Vilken föredrar du?
*puttar undran den 10*10 meter stora järndörren där mitt urval finns* §e
II am Lucifer
*Lägger ut en spikmatta under Qimen's nästa fotsteg*
*tar sedan och halsar halva dunken, mmm, det här va gott!*
Sico skrev:
Qimen skrev:
Sico skrev:
*spankar Qimen*
Vilken föredrar du?
*puttar undran den 10*10 meter stora järndörren där mitt urval finns* §e
Jag föredrar den långa hästpiskan med den lilla lila-knottriga gummisaken längst ut. Den tar vi :e
SSicoMedlem sedan maj 20002 597 inlägg Den där avlånga lite gummiliknande kletiga saken med en lite boll längst ut då? Räckvidd på säkert 2meter :e
SSicoMedlem sedan maj 20002 597 inlägg Ok, men jag spankar inte på befallning, utan när jag själv känner för det. Vi tar en whiskey på detta tycker jag. *bjuder laget runt*