wF²-bar
10 686 svar · 259 374 visningar · startad av Rikard · sida 308 av 535
Frågan, av Rikard
Här är den ju!? Wow! Det var länge sedan... Å fy så det ser ut... Nåväl, tur är att Bire, som nytillträdd forumledare för Diverse har åtagit sig att röja upp... :e SirPeter, din tunga ligger på bardisken! :p \slänger på en kanna kaffe\ Det känns som lite för tidigt att börja med det alkoholhaltiga...
Läs frågan i sin helhet →Ever heard of a blowjob?
*Tror drickat börjar ta nu*
*funderar*
Gör det ont Rikard? :l
Får man sig ett glas juice eller?
Japp. Det gör grymt ont... :(
*serverar ett glas juice*
Tro fan alla har mer inlägg än mig nu iaf när ni fyller databasen såhär flitigt med information :e
*slurp*
Rikard skrev:
*öppnar aasahs cider*
Så, förberett och klart... ;)
Aaah, den satt fint! :D Tackar!
Rikard skrev:
*serverar ett glas juice*
Tack, får Buffy ett glas vin? Sarah Michelle Gellar är väl 27 om jag inte minns helt fel..
BTW hon är i sällskap med mig så det är ingen idé att du ens försöker Luxman
Sico skrev:
Tro fan alla har mer inlägg än mig nu iaf när ni fyller databasen såhär flitigt med information :e
Nej, vi fyller våra virtuella magar med virytuell whisky!
aasah skrev:
Tackar!
Ingen orsak.
colione skrev:
Tack, får Buffy ett glas vin? Sarah Michelle Gellar är väl 27 om jag inte minns helt fel..
Självklart. Om hon ber om det själv... §jr
colione skrev:
BTW hon är i sällskap med mig så det är ingen idé att du ens försöker Luxman
Tror du något sådant hindrat mig förut §e
Rikard skrev:
colione skrev:
Självklart. Om hon ber om det själv... §jr
Hon snackar ju för tusan varken svenska eller tyska!
El Audiofilo skrev:
Tror du något sådant hindrat mig förut §e
Nej men skillnaden är att den här flickan knackar skiten ur dig... :p ;) Så det var mest för din skull som jag varnade dig..eller vill du ha en till bröstbensfraktur..... §jr
Om ni undrar varför tystnaden sprider sig som ringar på vattnet runt Rikard och mig så är det för att vi smider djävulska planer inför IT-Brothersstarten som skall gå av stapeln om några timmar. §e
colione skrev:
Hon snackar ju för tusan varken svenska eller tyska!
No, but my English accent - not American, English accent - has fooled people in England, so? §jr
How 'bout a cup of tea you brat?
Luxman skrev:
Om ni undrar varför tystnaden sprider sig som ringar på vattnet runt Rikard och mig så är det för att vi smider djävulska planer inför IT-Brothersstarten som skall gå av stapeln om några timmar. §e
Huu då! Godnatt! ;)
Rikard skrev:
No, but my English accent - not American, English accent - has fooled people in England, so? §jr
How 'bout a cup of tea you brat?
:o :o :o Brat? Are you calling me a brat? Well, you have to be calling me a brat, there's no one else here....this tråd isn't big enough for both of us... :p
SMG won't understand you're lousy brittish accent though, because she's from Amerikat....
aasah skrev:
Luxman skrev:
Huu då! Godnatt! ;)
Godnatt och sov så gott. :)
Son, of course I'm calling you a brat, you are a brat. So, leave. §jr ;)
Big Brat Rikard skrev:
Son, of course I'm calling you a brat, you are one. So, leave. §jr ;)
Learned from the best you know..... :OO §jr
Buffy leaves w/ me, you're aware of that are'nt you?
Natt aasah
Nej, nu är det läggdags..natt allihoppen....och sen förväntar jag mg ett svar på mitt PM imorgon när jag vaknat Luxman ;)
Sov gott. Kul att se dig i baren. :)