SirPeter skrev:
Kan jag få en stor sprit tack. :birp
wF²-bar
10 686 svar · 259 453 visningar · startad av Rikard · sida 192 av 535
Frågan, av Rikard
Här är den ju!? Wow! Det var länge sedan... Å fy så det ser ut... Nåväl, tur är att Bire, som nytillträdd forumledare för Diverse har åtagit sig att röja upp... :e SirPeter, din tunga ligger på bardisken! :p \slänger på en kanna kaffe\ Det känns som lite för tidigt att börja med det alkoholhaltiga...
Läs frågan i sin helhet →*gäsp*
*slänger på en kanna kaffe samt ser till att den mjölk och den grädde som står i kylen är färsk*
Kaffe på gång :)
Jag vill ha bulle & mjölk.
Jag vill inte ha svenska b-prov idag. Finns det sånt här?
*noterar Bire fixa ett svenska B-prov*
Jag häller upp fyra koppar kaffe nu. Ta gärna en innan de kallnar.
*snor åt mig en kopp själv med duttar i lite mjölk*
*ber hypatia fara åt språkforumet* :e
*far iväg med en kaffekopp i handen* ;)
Finns det frukost här? *blink* *blink*
JAg har svenska b på fredag. Nån som har haft?
Pizza och Pepsi till frukost :h
Theon skrev:
Pizza och Pepsi till frukost :h
Jag som trodde att gamla människor §jr åt hälsosamt, tji fick jag. ;)
Pizza och Pepsi är hälsokost rekommenderad av åldringsfrämjandet ;)
Pilsner, Pizza och Pepsi, är tre "P" som gör att du åldras med värdighet och spänst :stud
Theon skrev:
... Pilsner, Pizza och Pepsi, är tre "P" som gör att du åldras med värdighet och spänst :stud
Hahaha! :e Jag kanske ska pröva... :D Fast Pilsnern täcker jag hoppa över. Kan med fördel ersättas med Promenader skulle jag tro... ;) :D
aasah skrev:
Fast Pilsnern täcker jag hoppa över. Kan med fördel ersättas med Promenader skulle jag tro... ;) :D
För de unga som ännu inte hunnit bygga upp tillräckligt med muskelmassa är promenader ett bra pilsnersubstitut.
Eljest gäller huvudteorin att den tillräckligt begåvade inte behöver någon motion :e