Ey! :D
Jag och några polare tänkte dra till en stuga på öland nu och softa, finns det nått att göra egentligen där nu på våren????
Vi kommer hem på onsdag :)
21 svar · 455 visningar · startad av mrblonde
Jag och några polare tänkte dra till en stuga på öland nu och softa, finns det nått att göra egentligen där nu på våren????
Vi kommer hem på onsdag :)
Ey! :D
Jaga isbjörnar?
finns ju inga isbjörnar på öland, de bor ju på gotland... suck. Omgiven av inkompetenta rådgivare! ;)
mitt tips är att de är stängda på våren, öland är stängt när det inte är sommar.
Men vi tar med oss laptop och uppkoppling via mobil samt en anotopenna, så vi klarar oss nog på det planet, fast jag undrar hur cs blir via mobiluppkoppling... sunkigt har jag en känsla av..
Laggar nog lite... :)
Förresten, praktikanten har lärt mig lite nya tricks nu, så jag kanske skulle spöa dig nu... ;) :p
i dina drömmar erik....
fast jag har ju inte spelat på veckor nu, så jag är nog lite rostig..
nu drar jg till öland, ha det nice!
Hejdå! :)
äsch, han som hade stugan kom på att han var tvungen att hjälpa sin lille bror med att lära honom fysik inför hans prov imorgon, så vi drar imorgon morgon.
jajaja....
Det finns absolut inget vettigt att göra på Öland när det inte är sommar.
Golfbanorna är öppna. Även ICa har öppet. :e
Fågelskåda?
Nu är det verkligen lågsäsong, allt är stängt.
Fotografera och visa bilder i Foto forumet är välkommet, Ölands alvar är fint så här års.
Ta med en platta öl så ska du se att det löser sig... :e
vi hade toppen nice!
60 öl, 2 flaskor vin, 1,5 liter sprit oändliga mängder grillat kött, fint väder och läsk, samt typ 9 paket cigg, 4 grabbar, gprs täckning till mobilen och laptoppen, fåglar och mulltoa.
Kunde det ha varit bättre? :)
61 öl, 3 flaskor vin, 2 liter sprit, oändliga mängder grillat kött plus en kotlett till, samt 10 paket cigg, 4 tjejer, G3 täckning, drakar och riktig toalett?
spin :birp