På onsdag är det dags för vårens tredje studentskiva för min del, där temat för kvällen är Playboy. Jag tänkte inhandla någon schysst skjorta att ha för kvällen, kanske också ytterligare klädplagg.
Har ni några tips på playboy-skjortor, playboy-braller eller playboy-mössor/hatt som inte kostar skjortan? ( :e ;) )
Det jag främst är ute efter är alltså en skjorta, och det jag undrar är om ni har tips på hur de kan se ut. Röd borde väl rocka rätt hårt? Typ av tyg? :q
Självklart ska det inhandlas i en "riktig" affär i Stockholm, något online-meseri hinner jag inte med. :)
Vet inte om det direkt är playboy men gå in på jack&jones på sergel och precis runt hörnet till vänster i affären hänger en räfflad skjorta, i båda svart och vitt...
Hittade en hyfsad skjorta ( Fel material :( ) och köpte en svart fluga. Jag ska _försöka_ att fixa fram bilder i morgon, men då jag inte äger en digitalkamera blir det svårt. :l
Uppknäppt skjorta, flugan direkt på halsen och under den en avbild av playboy-kaninen. :i :D
Rinaldo> Jag hittade ingen schysst skjorta på J&J, dom hade en i fel färg och med fel mönster, men rätt material dock.