Låter bra! ;)
godmorgon!!
65 svar · 723 visningar · startad av wooster · sida 3 av 4
Frågan, av wooster
sovit gott??
Läs frågan i sin helhet →Vad ska du själv hitta på Mika3l?
Jag ska på Värmlandsmässan inne i Karlstad.
Ska skynda mig till Hög-Datas monter, fast dom brukar oftast vara efter så det är väl inte så mycket att kolla på där... :p
Dom ska väl börja kolla upp Windows XP nu och försöka sälja det till en massa dumma okunniga dataanvändare som inte förstår att Windows XP har funnits i Sverige ett tag utan dom tror att det är splitter nytt(nog för att det är nytt men du förstår nog vad jag menar ;) ).
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra...
Nytt och nytt...
Det är det nyaste operativsystemet fast det har funnits ett tag nu så man kan betrakta det som tonåting. ;)
Dra upp till Wooster, om han sover så häll en hink med skallt vatten över honom eller så tar du och slår på grytor jämt bredvid hans huvud. §e ;)
Dra upp till Wooster, om han sover så häll en hink med skallt vatten över honom eller så tar du och slår på grytor jämt bredvid hans huvud.
nä... han kanske blir sur §e
ringer till han :p
Hoppas att han ligger och är skittrött också ringer du och han vill bara att den som ringer ska lägga på också lägger du inte på på ett bra tag. §e :e
hehe..... §e
Jag har varit med om det ett antal gånger och det är otrligt irriterande. §jr
Tänk bara på att låsa dörrar mm så att han inte kommer in och gör ett "kärringslag" på dina kinder. ;) :e
§e §e §e
Han svara, han är sur §e
Han hälsar tillbaka ;)
Nu är det kört för dig Selle! ;) §e
hej
Du var en bra wF medlem Selle... §e ;)
Vet inte vad jag ska säga Mika3l...
Jag får tacka så mycket för det du sa, uppskattas väldigt mycket.
(du har inte icq, msn?)
Jag får tacka så mycket för det du sa, uppskattas väldigt mycket.
Har wooster plågat dig än?
Jag har ingen ICQ eller MSN. :p
*smider planer mot selle*