Lyckos-Bire! Det är inte alla som har en babbelfisk i örat!
...att Bire har en babbelfisk i örat!? :o
Han gnällde i alla fall på att det piper i örat och jag kan inte tänka mig något annat!
29 svar · 555 visningar · startad av Rikard
...att Bire har en babbelfisk i örat!? :o
Han gnällde i alla fall på att det piper i örat och jag kan inte tänka mig något annat!
Lyckos-Bire! Det är inte alla som har en babbelfisk i örat!
Äshh.. han har bara varit ute med sin pipande moppe :e
Jag har det!
Rikard är den dumma..
Han begriper inte att han ska varna mig för att kröka utan att spela hårdrock! Nu har jag fått pip i örat, & det är 100% Rikards fel.
Ska stämma killen!
ahh... inget kul alls...
Kröka utan hårdrock, är det ungefär som fest utan OLW?
nej, men däremot hårdrock utan kröka....
Det har slagit sig på Bires hjärna med märker jag. §e
Du kan väl f-n inte stämma Rikard heller, det ger dig ju inte ens en pava hemkört för de pengarna som du kan få ut av honom. ;)
Säg att han gjorde det på tjänstetid och stäm företaget som han jobbar på istället vetja. :e
Jag har förresten en kattunge som piper. Alldelles dagsfärsk är den, och jättegullig.
Det är ungefär som att äka tåg utan räls.. Helt urbotat dumt & vansinnigt omöjligt.
Har kattungen en fisk i örat?
Nej, hans öron är för små för det. Plus att dom är rätt så håriga.
Jag har förresten en kattunge som piper. Alldelles dagsfärsk är den, och jättegullig.
Ge den inte sprit, då slutar den att pipa..
Men hårdrock ska den bara må bra av.
En polares katt mår bra av F1 på teven btw! :e
Ge den inte sprit, då slutar den att pipa..
Men hårdrock ska den bara må bra av.
Tack för tipset! Ska dra på lite lätt Maiden till att börja med, sedan kanske gå på lite hårdare med System of a Down eller liknande. Tyska har den inte lärt sig än, så Rammstein kommer vid ett senare tillfälle.
En polares katt mår bra av F1 på teven btw! :e
Vem mår inte bra av F1? :q
Har Bire en katt i örat!?
Rikard: Jag KAN ha en katt i örat.. Men det är mer än du ska fundera på nu lilla vän! :e
Humm.. en katt är nog bättre än en fisk i örat om man vill förstå sig på det kvinnliga språket :OO :p
Tror mer att bire har en räv bakom örat igentligen :e
--------------------------
Regel #50: Sallad är inte mat.
Jag tror att han har smutsiga öron!!
Re: Ett rykte gör gällande...
Ursprungligen av Rikard ...att Bire har en babbelfisk i örat!? :o
Med tanke på att Rikard troligtvis fick reda på detta via telefon så kan jag bara se en enda anledning till det pipande ljudet. Rikard har kommit äntligen hamnat i målbrottet. §e ;)