Usch, det där låter inge vidare.
Varför envisades jag med att bära en 45 kilo tung byrå själv uppför tre trappor idag när min brorsa flyttade? Ångrar det djupt i denna stund..........
22 svar · 381 visningar · startad av Rinaldo
Varför envisades jag med att bära en 45 kilo tung byrå själv uppför tre trappor idag när min brorsa flyttade? Ångrar det djupt i denna stund..........
Usch, det där låter inge vidare.
skulle inte gjort det heller om det var jag
45kg går ju trots allt(man är väl man :e )
Provade mig på brosans väpenskåp när han flytte (125kg +vapen/ammo), glöm det grabben!!
nåväl, ingen som har påstått att man blir smart av testosteron :e
Det är väl ingenting! När vi byggde om badrummet, bar jag ut vårt gamla badkar - fyllt med vatten upp till kanten - utan att spilla en droppe! Vägde säkert en 400-500 Kg.
När jag flyttade in här så ringde jag Adena Pickos och frågade vad dom skulle ha för att köra ett bord från där jag bodde förut till där jag bor nu. Efter några sekunder så sa han som jag pratade med att det kan dom köra för 160:- inkl moms.
Vad han inte visste (och inte killen som kom och skulle köra det heller) var att jag har ett marmorbord som väger sisådär 100Kg eller nåt sånt. §e ;)
Ursprungligen av SPiN Det är väl ingenting! När vi byggde om badrummet, bar jag ut vårt gamla badkar - fyllt med vatten upp till kanten - utan att spilla en droppe! Vägde säkert en 400-500 Kg.
*väcker SPiN med en hink vatten*
Det är väl ingenting! När vi byggde om badrummet, bar jag ut vårt gamla badkar - fyllt med vatten upp till kanten - utan att spilla en droppe! Vägde säkert en 400-500 Kg.
Det viktigaste är att du tror på det ;)
Jag glömde lägga till; Sen vaknade jag. :e
Du har väl inte sträckt dig, eller något annat otäckt, Rinaldo? Ska man lyfta - ska man lyfta rätt ju. :)
Gå och häng dig Rinaldo! §e
Jag menar alltså inte sådär elakt utan om du har lyft fel eller nåt sånt så kan det vara bra att sträcka ut kroppen genom att hänga i nåt en stund, typ en dörr eller nåt om du inte är för lång vill säga.
Jag vet inte om jag sträckt mig för det känns likadant överallt... typ smärta...
Är det i musklerna som det smärtar? I så fall kan du försöka lindra smärtan med linement eller ta en varm dusch. Det brukar vara skönt. :)
typ träningsvärk :e
Det ger sig.
har redan testar varmt bad men har inget linement hemma... Tigerbalsamet tog just slut... Det är alltid skönt vid alla sorters tillfällen...
Kommer ihåg på lägret då vi gned in alla med det på natten... Tror du dom var uppvärmda när dom vaknade eller... :e
Jag bär inget tyngre än... än.... hmm
Vad väger en spritflaska?
Ursprungligen av Bire Jag bär inget tyngre än... än.... hmm
Vad väger en spritflaska?
Vad har du för nytta av att veta det? Du dricker väl ändå aldrig ur mindre saker än dunkar. §e ;)
SirPeter har en poäng.