webForumDet fria alternativet

*arg*

Småprat

27 svar · 708 visningar · startad av Gandalf · sida 2 av 2

Frågan, av Gandalf

Jag och en kopmis var ute och gick, och gick förbi en busshållplats. Det stod tre packade killar, en stannade oss och frågade när bussarna gick, och eftersom den inte gick efter c:a 30 minuter lackade en kille ur totalt, kallade min kompis för hora och gick en halv meter ifrån honom, och försökte slå ner honom... vi lyckades komma iväg IAF, men man blir så j\\\a sur på dom!!

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan maj 20003 652 inlägg

De bor i Ö-vik, fjortisar

Bitch :p

Mathias; vem var det som var med dig då? Vilka var det som muckade? Några på skolan eller?

Medlem sedan sep. 20012 186 inlägg

Nej, de var i 20-års åldern, Hampnäs elever den flummiga skaran...

Medlem sedan sep. 20014 781 inlägg

vill också veta om pepparspray är tillåtet

Gandalf: Ni skulle ha tagit pyjamaspartygrepp (jiujutsu ;)) på dem och släpat ner dem till vaken :e

Medlem sedan dec. 20003 083 inlägg

Jag förstår att du skämtar Reefer, men tycker likväl att det är tragik.

Men fan va du va munter då farbror marsvin....

Tragiskt? ....jag tycker det är tragiskt när det alltid är dom snälla killarna som blir misshandlade bara för att ingen har ryggrad för att stoppa kriminella as som genom omgivningens avsaknad av agerande tror att fältet är fritt att bete sig hur som helst....men du är av en annan åsikt?

Okkidos rättmätiga frågeställning är fortfarande obesvarad;

Och ge mig en bra anledning varför ni inte skallade den kaxiga snubben?

Och Nej, jag skämtar inte....

Jag tycker faktiskt att Reefer har vettiga åsikter. Hotas man ska man få "gå till anfalL" först för att själv undvika att bli skadad

Medlem sedan sep. 20014 781 inlägg

jo självkart, anfall är bästa försvar som nån kommit på :e

Medlem sedan dec. 199917 055 inlägg

jag tycker det är tragiskt när det alltid är dom snälla killarna som blir misshandlade bara för att ingen har ryggrad för att stoppa kriminella as som genom omgivningens avsaknad av agerande tror att fältet är fritt att bete sig hur som helst....men du är av en annan åsikt?

Jag tycker att det är tragiskt att den kille som försöker motverka våldsamheter ska bli hånad bara för att han försöker framföra sin åsikt om att det vore trevligt med en vänligare värld - där man undviker våld istället för att bemöta våld med våld...

Märkligt vilka paralleller man kan göra med hjälp av ditt inlägg Reefer... ;)

Viking skrev:

Hotas man ska man få "gå till anfalL" först för att själv undvika att bli skadad

Var går gränsen för att bli hotad? När man känner sig hotad, när det är uttalat eller närdå?

256 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
120 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
131 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
121 ms — ändringar (db)