M Matti Medlem sedan dec. 1999 6 592 inlägg Frågan 19 apr. 2002 13:21 #1 Jepp, Matti goes Hultsfred i år.
Frågan är bara hur man ska ta sig dit.
Två företag som kör dit med buss som man också kan sova i under festivalen är:
http://home.swipnet.se/resekultur/ och http://www.festivalbuss.nu/
Känner ni till fler? Några erfarenheter av ovanstående?
V Viking Medlem sedan maj 2000 3 652 inlägg Hultsfred... Är det itne där det dog några för ett tag sedan? :o
Bire Medlem sedan dec. 1999 19 074 inlägg Jag kanske kan hämta upp dig på hojjen, men jag ska nog bara se Rammstein på Torsdagen... OM jag ska ner.
M Matti Medlem sedan dec. 1999 6 592 inlägg Jag ska dit med en polare och jag tvivlar på att du har plats för två sextonåringar på din hoj. ;)
Okkido Medlem sedan maj 2000 7 492 inlägg Viking, nej det var i Roskilde, Danmark. Mycket större tillställning. Var kompis med lillebrodern till en av de som inte överlevde :x
Bire Medlem sedan dec. 1999 19 074 inlägg *Matti har en polare*
En sextonåring får plats, ev två om det är småväxta sextonåringar.
Hur stora är sextonåringarna tillsammnans? ;)
S SPiN Medlem sedan mars 2000 7 896 inlägg Du bör ha i åtanke att de förmodligen är fulla. De ska ju trots allt på festival.
Btw; Matti är troligtvis inte så liten, han workar ju out. ;)
Okkido Medlem sedan maj 2000 7 492 inlägg Matti, ses antagligen på Hultsfred. Eller antagligen kommer vi inte ses. Men jag säger det så att du förstår att jag också ska dit... :D
:stefan: Medlem sedan apr. 2000 15 687 inlägg Jo, det var på Hultsfred för två år sen som en tjej klämdes ihjäl mot kravallstaketet... :l
Jag ska till Hultsfred (om vi inte får backstagepass av ÅBRO blir det vanliga biljetter - observera orden "får biljetter av ÅBRO"... :e), men det blir medelst personbil från Jönköping. ;)
Å andra sidan - hur kul/bekvämt kan det vara att sova på en buss på en parkering hur långt som helst från festivalområdet? ;)
Forza tält! :e
V Viking Medlem sedan maj 2000 3 652 inlägg Tält suger! Bara massa mygg och skit! Men det kanske bara är i Norrland det är mygg? :e