Jag antar att det finns några som jag som sitter och surfar eller pillar med datorn på nätterna!?
Vad pular ni med på nätterna då? Själv sitter jag ofta och slösurfar runt och försöker hitta några intressanta nya sajter. Jag växlar med att glo på tv en sväng då & då.
Natten är ju faktiskt dygnets bästa tid. Antingen sover man jätteskönt, sitter och slösurfar och programmerar lite eller är ute och dricker öl. Det finns ju inget negativt med nätterna! :D
OT; Jag tänkte sitta uppe inatt. Ni får hemskt gärna förnöja min natt på wF genom att inte gå och lägga er så tidigt ( wF är ju tyvärr rätt så dött på nätterna ). :)
På natten är jag mest kreativ! Då får jag för mig att göra:
* Läsa böcker
* Göra det jag skulle göra på dagen
* Kolla på B-skräckis på 5:an
* Stirra på skärm och upptäcka att man har alldeles för mycket att göra
* Hälla i sig onödigt många öl
* Skriva på det för sent inlämnade specialarbetet :e (som för övrigt är inne nu!)
* Duscha
Ursprungligen av SPiNNatten är ju faktiskt dygnets bästa tid. Antingen sover man jätteskönt, sitter och slösurfar och programmerar lite eller är ute och dricker öl. Det finns ju inget negativt med nätterna! :D
Somnade väldigt tidigt på kvällen, måste bero på febern eller något... ;)
Vaknade nyss i alla fall, och sitter väl här en stund nu tills jag kan somna om.
Tengblad, jag har för mig att "pula" har en väldigt speciell betydelse på norska. :e