Onödigt korkad och oansvarlig tråd som nu har förstört för alla andra medlemmar, vilka har blivit av med en bra funktion om den använts rätt. :(
Viktigt meddelande!
40 svar · 1 006 visningar · startad av Erik Juhlin · sida 2 av 3
Frågan, av Erik Juhlin
Det här är ett dolt meddelande som ska påverka det undermedvetna! Erik Juhlin är er nya härskare. För att bevisa att ni är trogna härskaren, skicka 2000 kr varje vecka till Erik Juhlin. Ni ska även undermedvetet vidarebefordra detta meddelande till 20 andra personer! Gör ni inte det så kommer ni drabbas av olycka i hela livet.
Läs frågan i sin helhet →jo men det var ändå bra utav kjell en stor elorge
Håll käften Jörgen! x(
Också tänker vi på §4 i webForums trivselregler.
Jag saxar fritt ur nämnd paragraf: Dina inlägg ska hålla en kamratlig ton och hålla ett vårdat språk för allas trevnad.
Var trevliga mot varandra!
Mvh,
Never ever ;)
Inga pengar :e
Ursprungligen av Erik Juhlin Håll käften Jörgen! x(
Oj, var det du Erik :o hoppas du inte blev ledsen för att jag kritiserade din tråd. :p
Jo, ärligt talat så blev jag jäkligt sur!
Va fasen är det anarki på gång eller? Lugna ner er.. :l
Det var för fan ett skämt. Ni kan inte skylla det på mig! x(
Jag skyller/skyllde på ER (alla som lekte i tråden). ;)
Men visst, fick iordning signaturen nu. Så nu skiter jag i resten. :e
*bjuder Erik på ett fikon*
Ursprungligen av Erik Juhlin Det var för fan ett skämt. Ni kan inte skylla det på mig! x(
Jag skyller inte enbart på dig Erik, men jag framhåller nu liksom i mitt första svar att sådana trådar som denna eller trådar av karaktären "hackning av forumnamn" är ansvarslösa. Detta av två anledningar:
-
De ger Kjell och er andra i staff onödigt merjobb som kunde använts till förbättringar istället.
-
Går "skämtet" fel, drabbar det alla medlemmar. Även om Kjell tänkt ta bort det innan, men det kvittar.
- De ger Kjell och er andra i staff onödigt merjobb som kunde använts till förbättringar istället.
Nej, de behöver inte göra någonting eftersom detta är helt oskyldigt.
- Går "skämtet" fel, drabbar det alla medlemmar. Även om Kjell tänkt ta bort det innan, men det kvittar.
Nej, eftersom det är oskyldigt behöver han inte ta bort någonting.
Vuxna människor borde kunna välja själva vilken färg de vill ha på sin text. Eller, kanske inte? :q
Ursprungligen av Swey
- De ger Kjell och er andra i staff onödigt merjobb som kunde använts till förbättringar istället.
Nej, de behöver inte göra någonting eftersom detta är helt oskyldigt.
- Går "skämtet" fel, drabbar det alla medlemmar. Även om Kjell tänkt ta bort det innan, men det kvittar.
Nej, eftersom det är oskyldigt behöver han inte ta bort någonting.
Vuxna människor borde kunna välja själva vilken färg de vill ha på sin text. Eller, kanske inte? :q
Det är väl knappast du som avgör, och inte jag heller. Faktum är trots allt att Kjell valde att ta bort det, samt radera de trådar som innehöll alla regnbågens färger eller inga färger alls. Hade det inte haft betydelse, varför raderas då trådarna? Till syven och sist är det Kjell som är joker i leken och bestämmer, oavsett om vi medlemmar tycker det är harmlöst eller inte.
Jovisst ska man få välja, synd att vuxna människor inte kan sköta det på ett snyggt sätt då, och föregå med gott exempel!
Vuxna människor borde kunna välja själva vilken färg de vill ha på sin text. Eller, kanske inte?
Hur gör man ett skript som märker om det är en vuxen då?
Sen anser jag att det inte är upp till var och en att bestämma vilken kulör det ska vara på texten eftersom det är fler än den som skapar inlägget som ska kunna läsa i trådarna. Det är väl en självklarhet att texten ska vara så lättläst som möjligt för dem som söker svar i forumen. Det kan ju inte anses vara rimligt att man först ska behöva markera vissa texter innan man kan läsa dem, eller?
Håller med kjell! ;)
Kjell!
Det kan ju inte anses vara rimligt att man först ska behöva markera vissa texter innan man kan läsa dem, eller?
I den här tråden: Jo. Eftersom hela tråden andades skämtsamhet.
I andra trådar: Nej, det ska inte missbrukas.
Så det är bara bra att stänga av funktionen tills det har lugnat sig, men att skylla felet på Erik & Co. (+pommes) är helt korkat.
I extrem princip skulle väl alla egna varianter av default color/size-taggarna kunnat ses som brott mot html-förbudet. :r
Vuxet ansvar, visst har vi det, men det skulle aldrig funka bra med öppna taggar i ett fritt forum. Stor, onödig risk för pekpinnar, medlemsgnäll och dålig stämning och som gurka på det tappa i läsbarhet.
För att citera en färsk svensk: "Inte bra alls.. inte hur bra som helst!" :bire