raggers stavas det ;)
sedan så är det KULT järnet med Ronny & Ragge!!!!
dom e balla!!!
bra och viktigt inlägg för att gräva upp de gamla minnena från våra allas egna svenska humorpajasar
16 svar · 489 visningar · startad av kalleballe-4
ser att det frodas en massa ragers, nån som tycker dom balla? lite kult med ronny å ragge andå.
raggers stavas det ;)
sedan så är det KULT järnet med Ronny & Ragge!!!!
dom e balla!!!
bra och viktigt inlägg för att gräva upp de gamla minnena från våra allas egna svenska humorpajasar
Vi här på forumet har Bire §e :f
§e §e §e
hehe ;)
Jag är inte raggare, men jag har en svart lista...
vad menar du bire? *nyfiken*
Fråga inte mera nu, ignorera mig bara. §e
Jämför du mig med din felsorterade post?
Hrm.. raggare är placerade någonstans mellan en smörblomma och en dyngpöl i min evolutionsstege. :l
Ursprungligen av frankof
igonera mig bara.
Vi gör det, men du är som räkningar som har hamnat hos kronofogden §e :e ;)
ROFL!
Jag har just fått reda på att Bire har köpt en jänkare från 50-talet, samt att han numera har polisonger á la Elvis, och slutligen infettat hår likt Jerry Williams. :o
ärligt talat asså, raggare är ju fan grymma. super, slåss, kör feta bilar, pökar som fan. kolla bara på ronny å ragge, har vell aldrig fått ett riktigt pök, men dom håller på ändå. starkt jobbat asså
Ursprungligen av kalleballe-4 ärligt talat asså, raggare är ju fan grymma. super, slåss, kör feta bilar, pökar som fan. kolla bara på ronny å ragge, har vell aldrig fått ett riktigt pök, men dom håller på ändå. starkt jobbat asså
Ehh.. ok! :OO
rolig nyhet kim ;)
kolla här nu,, vilka står för tillfället högst upp i näringskjedan??? hiphopare, är det inte kul med lite omväxling från det??
Raager power!!