eureca Medlem sedan sep. 2000 2 921 inlägg Frågan 15 apr. 2002 12:56 #1 Jag har fått noja på att starta trådar nu... :e
tänkte att bendro skulle få en alldelles egen tråd där vi kan diskutera denna perversa mans behov och (6)liv :birp
B Bendro Medlem sedan jan. 2001 3 039 inlägg Ett bra initiativ. Dessvärre är det mycket som inte kan nämnas här med hänvisning till wF´s regelverk §e :birp
eureca Medlem sedan sep. 2000 2 921 inlägg vi kan säga smurf varje gång det är ett snuskigt o smurfigt ord på gång.. :birp
berätta bendro.. vad har du för smurfiga fantasier på sistonde? sist var det ju smurfandes i skogen. gäller det än? §e
B Bendro Medlem sedan jan. 2001 3 039 inlägg smurfandes i skogen är alltid aktuellt. Speciellt nu på våren när det börjar bli en behaglig temperatur ute och man kan smurfa utan att behöva riskera frostskador på.
eureca Medlem sedan sep. 2000 2 921 inlägg
Ursprungligen av Bendro smurfandes i skogen är alltid aktuellt. Speciellt nu på våren när det börjar bli en behaglig temperatur ute och man kan smurfa utan att behöva riskera frostskador på.
nä.. för annars kan den bli blå som en smurf.. ;)
...det sags ju att man...mmm...ar som sitt namn... Det stammer val ganska val in pa dig, pa basta tankbara satt, D? :e :f
B Bendro Medlem sedan jan. 2001 3 039 inlägg Eftersom jag tolkade det på ett positivt sätt stämmer det självklart in på mig :e
annesophie --> :f :f
eureca Medlem sedan sep. 2000 2 921 inlägg
Ursprungligen av annesophie ...det sags ju att man...mmm...ar som sitt namn... Det stammer val ganska val in pa dig, pa basta tankbara satt, D? :e :f
nu fattar jag inte? :q :h
föresten.. häromdan skrev en myndighet i mitt namn med ett "P" istället för "D" på blanketten... grrr!! :x
B Bendro Medlem sedan jan. 2001 3 039 inlägg
nu fattar jag inte? :q :h
Det gör inget. Vi tycker om dig ändå
R Rinaldo Medlem sedan mars 2001 4 214 inlägg Bendro... positivt... Du är en stor plåtburk var det nog menat som §e
B Bendro Medlem sedan jan. 2001 3 039 inlägg Rinaldo. En sån smurf som du skall inte smurfa på det smurfande sättet. Det kan leda till smurf och smurfning....din smurfande smurf ;) :e
....nu ar det ju sa att jag ar en av de fa som kanner Bendros riktiga namn...he he he...
eureca Medlem sedan sep. 2000 2 921 inlägg nu är det så annesophie, att jag o bendro har samma begynnelsebokstav i namnet.. därav min förvirring.. ;)
Eureca>
...men ibland sa undrar man ju om ditt namn inte borde borja med "P" iallafall! :e
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg eureca>> Oavsett om det var du eller Bendro som fick en sånt brev så blir ju liknelsen lika kul. ;)