Någon som kan tipsa om ett trevligt land att resa till...
... vill gärna se fin natur, får gärna vara lite varmare sommar än här och öppnare människor...
...inte överbefolkade stränder, tack!
Schweiz är inte alls fel. Kan även rekommendera sydvästra Frankrike samt nordvästra Spanien, då det är ganska få som semestrar där men det är riktigt fint och ofta bra klimat.
Någon som kan tipsa om ett trevligt land att resa till...
... vill gärna se fin natur, får gärna vara lite varmare sommar än här och öppnare människor...
...inte överbefolkade stränder, tack!
Skåne e finnt, det är både varmare och öppnare mäniskor :-)
Schweiz och överbefolkade stränder i samma mening... :OO
Östra Asien ( Korea och Japan, har jag för mig ) ska tydligen vara bra i början av Juni nu i år. Vet inte riktigt varför, men jag tror det var någon stor tävling eller nåt. :OO
Är du annars sugen på något längre bort, kanske Peru och Anderna kan vara något? Jag har inte varit där själv, men en tjejkompis var där nyligen och tyckte att det var jättefint. :)
Ursprungligen av SPiNÖstra Asien ( Korea och Japan, har jag för mig ) ska tydligen vara bra i början av Juni nu i år. Vet inte riktigt varför, men jag tror det var någon stor tävling eller nåt. :OO
Är du annars sugen på något längre bort, kanske Peru och Anderna kan vara något? Jag har inte varit där själv, men en tjejkompis var där nyligen och tyckte att det var jättefint. :)
Kan starkt rekommendera Maastricht i sodra Holland!
En riktig parla som manga tyvarr helt missar! Nara till det mesta, otroligt fin gammal stad med smala grander, underbart pulserande uteliv, massa shopping (weee) och mysiga uteserveringar (som naturligtvis serverar kalla heinekens!) i varje gathorn! Nar jag var dar i paskas sa hade vi 26C pa terassen...looovely!
Om du inte på död och liv måste ha varmare än här.
NorNorge(norra Norge)
Ruggigt spektakulär natur, trevliga folk, helt tomma stränder ;)
Förba**t långt från södra Sverige dock.
Kolla från Bodö och norrut :)
Nytt tips! Portugal! Fast unvik de varsta semesterorterna...man behover inte aka langt for att hitta sin egen strand och sitt egna paradis! Hyr en bil en vecka och dra ut pa landet eller bara langre bort fran storstaderna... Trevligt och generost folk, otroooolig mat och sa billigt i allmanhet att man nastan blir radd!
Kan man få komma med ett lugnt tips?
Kolla in var CRES ligger. Hela Istra halvön är OK
Vi var där i höstas och mådde prima.
Här finns chansen du letar efter.
Och det är billigt!
Gjorde mitt första riktiga dyk där, underbar värld som är stor.
Sardinien? Visst, överbefolkade stränder,men det är en grymt cool ö...
Eller varför inte Malta, morsan och farsan var där och tyckte det var grymt bra, trångt befodd ö där alla tydligen var jättevänliga, om dom talar sanning lärjag märka i sommar
266 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25