Kom å tänka på en gammal tjejkompis igår,som jag fikade med för ungefär ett halv år sedan. Sms:ade henne och skrev att när hon kom till stockholm nästa gång så skulle vi ta en snabbis, om hon ville eller för förra gången vi fikade blev skitskummt.
Får ett svar att jag är sjuk i huvudet, jag ville ju inte ligga med henne sisst etc etc. Fan kommer på vad jag skrev, snabbis menade jag som en fika snabbis inte något annat **rodnar** Så antingen går hon å tror att jag vill ha henne i säng, vilket jag absolut inte vill men hon ville fika i alla fall, fan vill ju inte att hennes ego ska blåsas upp mer ...
Någon mer som råkat säga, skriva en sak som tolkats helt annurlunda än det var tänkt på senaste...Ska fan sluta sms:a folk ;)
nje... men eftersom man smsar kan det ibland skrivas fel (om man har nokias snabbskrivnings funktion eller vad den heter) och det kan bli rätt pinsamt ibland... Kommer inte på någe konkret, dessvärre.... :(
Jag har en tjejkompis som var på semester om jag inte minns fel. Hon skulle skriva hem följade: "Vi har jättekul här..." men tryckte förmodligen en gång för lite tangent 5 i ordet kul...
Jag har själv skickat till fel person och mail också... det har blivit ganska så jobbigt emellanåt. No details. :r :e
visslaren
Nej han ringde i tron om att han hade kommit till en tjejkompis, han var väll inte nykter om man säger så...han skulle skojja med tjejkompisen men en annan kompis gav nummret till en annan kompis morsa...invecklat
En kompis ringde till en kompis1 men ringde till fel kompis, kompis2. Dessutom fick han prata med kompis2:s mamma vilken han trodde var kompis1 som ställde rösten.
Han pratade en lång lång stund med henne och dummade sig och påstod att hon hade varit ute hela natten och gjort inbrott och dyl. Mamman blir arg men han fortsätter, i hopp om att hon ska erkänna att det är kompis1 som ställt rösten.
När han sedan hör kompis2 i bakrunden förstår han sitt misstag och försöker få dennes mamma att förstå att han ringt fel, men att han samtidigt känner han som han ringt till...
Jobbigt blev det...
265 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e