webForumDet fria alternativet

hmm...

Småprat

8 svar · 402 visningar · startad av Rinaldo

Medlem sedan mars 20014 214 inlägg
Frågan#1

Kolla runt på lite roliga bilder på http://crazy.codetroop.com/

Efter ett tag kom denna bild fram: http://crazy.codetroop.com/randimg/?acne.jpg

Sånt tycker jag suger! När man driver med folk för vad dom kanske är även om (kanske) just denna bild är retuscherad...

Medlem sedan jan. 20013 039 inlägg

Humor idag går ju ut på att förnedra andra så mycket som möjligt..har du inte märkt det? Min inställning är samma som din..det suger!

Medlem sedan apr. 20013 689 inlägg

Suger duktigt!

Medlem sedan okt. 2000885 inlägg

Det är nog fel på mig, men jag garvade lite när jag såg bilden :)
Fast lite taskigt är det ju, men jag kan inte hjälpa att jag tycker att det är en rolig bild...

Medlem sedan dec. 19998 277 inlägg

Jag tycker det suger oxå, men jag tycker att det är ok att skratta om man kan se allvaret i det oxå. Om man nu ska ta killen på bilden som förslag så kan man jue säga att han har hudsjukdom (acne) som måste behandlas med medicin vilket kanske inte är så roligt. Men visst bilden kanske ser rolig ut.

Medlem sedan apr. 20011 418 inlägg

Jag tycker ofta att det ar roligt att gora narr av andra. Men denna bilden ser jag inget roligt i, jag tycker mest att den ar acklig.

Medlem sedan mars 20021 152 inlägg

Vill helst se att det är killen själv som bidragit med bilden. Men varför ligger den ute? Hela siten suger ju sen.

Först tyckte jag råttan med hjälm var rolig, men sen ser jag att det inte är nåt smart skydd. Det kommer inte att va råttan som garvar sist så det blir ju den jag ska garva åt.

Det gör man väl inte, garvar åt den svaga som torskar. Humor brukar ju vara det oväntade.

/r fick skrivklåda sen men det är borta nu.

Medlem sedan juni 20019 024 inlägg
Medlem sedan aug. 20011 946 inlägg

Tycker dells var bäst.

270 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25
138 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
130 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
138 ms — ändringar (db)