Imorgon ska jag...gora Hogskoleprovet! Hur mycket ser jag fram mot det tro...pa en skala fran 1-10.... :l
Du Bire...ar det den dar lilla svarta hojen i bakgrunden du syftar pa eller? :e
18 svar · 488 visningar · startad av Bire
Imorgon ska jag...gora Hogskoleprovet! Hur mycket ser jag fram mot det tro...pa en skala fran 1-10.... :l
Du Bire...ar det den dar lilla svarta hojen i bakgrunden du syftar pa eller? :e
annesophie, då är vi två, för jag ska också fördriva hela lördagen med att skriva ett ruttet högskoleprov...
annesophie: Nej, det är nog i första hand den lite större som står i vägen för den mindre! ;)
oelbal>
Jag beklagar min kara van... Visst ar det otroligt trakigt att behova satta sig en hel lordag och gora prov!?!
Bire>
Aaaahh...I see! :e
Ursprungligen av Bire ....inte förtära nått starkt eller lyssna på nått hårt!
Det är lugnt Bire, jag gör det där åt dig med så får du bli skyldig mig det. :birp
frankof: Vad köper du?
"vuxenmoppe" :e
Yamaha XJR1300, 106hk/100nm/260kg tjänstevikt, en riktig gris :e
R: Bild
R²: http://www.allroadmc.com/xjr1300.html
en riktig gris
Å ja.. §e
Jag får bara 149Hk/112 NM/7250 RPM på 226 kg... Tror det räcker till midsommar, annars blir det turbo illa kvickt! ;)
Däremot ska jag till Karlstad & se om denna är nått o glida runt på i sommar!
Fixar en välkommstkommité! :)
Som present får du ett par nya joggingskor! ;) §e
Den såg ut att vara en fin "liten" motorcykel.
Hör man en motorcykel med polisen efter så vet man att det är Bire som "testkör"! ;) :OO :e
Nåja, hoppas den är bra och att du gör ett bra köp! :bire
/Mika3l
Ursprungligen av Tengblad
....inte förtära nått starkt eller lyssna på nått hårt!
Har du feber bire...... :o
Äh, det var ju i morron han snackade om - det är ju en kväll i kväll också... ;) :birp
Ingen sprit för Bire i dag heller tyvärr.. Myten äro härmed spräckt!
Inget kul att vara bakis när man skall ut å testa moppe :x
Har aldrig testa hoj med "stress-fläckt", blir det inte lite väl mycket "ketchup-effect"?
Ursprungligen av Bire Ingen sprit för Bire i dag heller tyvärr.. Myten äro härmed spräckt!
*håller handen på Bires panna och nickar* :( stackars stackars