Jag vill vara den förste att välkomna dig tillbaka till webForum, trots att jag inte längre är forumledare för diverse. Vi möts i webbrelaterat! :D
Mvh,
25 svar · 549 visningar · startad av webtomten
F-låt för att jag blev så sur på dig delpero men jag var allmänt sur den dagen.
Hoppas ni kan låta mig komma tebax ;)
Jag vill vara den förste att välkomna dig tillbaka till webForum, trots att jag inte längre är forumledare för diverse. Vi möts i webbrelaterat! :D
Mvh,
tack snabelkillen :f
Då vill jag vara den andra att välkomna dig tillbaks, trots att jag inte heller är forumledare för diverse.
Jag räknar dock med att vara den förste som nämner att du kommer väldigt tidigt för att vara tomte!? Det är ju inte jul än... ;)
tack rikard bara för det får du en :f oxå :e
Då kan jag se till att bli den tredje som hälsar dig välkommen tillbaka trots att jag inte ens är en sån där forumledare. Men jag vill f-n inte ha nåt sånt där slafs i ansiktet som du ger forumledarna. ;)
Weeeeeee vad skådar mitt tränade öga, en webtomte :bire
Om du lovar att inte slänga fler :f omkring dig så hälsar jag också dig välkommen tillbax.
(livrädd för kyssar sen jag gjorde mun mot trynmetoden med hypatian,
jag fjällar fortfarande där hon klippte till mig. :p )
Jag vill också hälsa dig! Sen vill jag passa på att hälsa till min mamma, min pappa och mina syskon. En liten hälsning till Rutger skulle inte heller sitta fel.
Då vill jag också hälsa dig välkommen tillbaka trots att jag aldrig varit forumledarsvin ;) eller moderator och antagligen aldrig kommer blir :)
Hon menar *fet smäll* ifall det inte gick fram... :e
LOL :e
Hypatia här får du en :f
samt till alla andra som inte ville ha någon här får ni 2st istället :f :f :e
När Jesper "webtomten" Andersson lämna detta heliga wF trodde jag aldrig att han skulle komma tillbaka tyvärr... :(
Men nu är fakta bevisat och han är tillbaka!
Nämner jag anledningen till att han försvann blir det väl en stor diskussion om det, så jag nämner inte det :e
Men som sagt, welcome back 2 wF, the forum-power in Sweden!
Och stanna kvar här :)
webtomten, varför inte jag fått nån då??
fått vad?
en sån där som dom andra fått
vadå dom andra? :q