Det börjar bli dags att planera vad man skall hitta på under semestern nu. Är det någon som har idéer eller tips på vad man kan göra om man vill vara kvar i Sverige? Kanske är det någon som redan har bestämt nåt kul, berätta gärna vad isf. Just nu har jag inte något bestämt, delvis pga att jag inte vet exakt hur mycket semester det blir eller exakt när det blir än men troligtvis blir det i juli som semestern blir som vanligt.
Pite havsbad - 4 dagar
Storsjöyran - 2 dagar
Gävle cityfestival - 2 dagar
Falu folkmusikfestival - 3 dagar
Öland - 4 dagar
Gotland - 4 dagar
Smögen - 4 dagar
Tylösand - 3 dagar
Malmö - 30 minuter
Köpenhamn - 2 dagar
Kiel - 1 timme
Nürburgring - 3 dagar
Givetvis sker resan på motorcykel med diverse stopp hos wF-medlemmar med feta barskåp! :birp
Jag behöver aldrig fundera över vad jag ska göra på semestern... rätt skönt faktiskt. :)
Vi hyr en stuga i Hälsingland vid Ljusnans strand, och där är vi så mycket det bara är möjligt. I år är första sommaren på länge som jag inte har sommarlov, så det blir nog inte lika lång vistelse som vanligt.
Enda nackdelen är nog att man är utan dator och Internet ganska lång tid, men det är ganska nyttigt också. :)
Pite havsbad - 4 dagar
Storsjöyran - 2 dagar
Gävle cityfestival - 2 dagar
Falu folkmusikfestival - 3 dagar
Öland - 4 dagar
Gotland - 4 dagar
Smögen - 4 dagar
Tylösand - 3 dagar
Malmö - 30 minuter
Köpenhamn - 2 dagar
Kiel - 1 timme
Nürburgring - 3 dagar
Så jag slipper en galen dalmas i sommar? *puuh* ;)
Eftersom jag har en sju-åtta veckors semester att ta ut så har jag en hel del att planera för egen del... :e
263 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2