Full som ett ägg har jag svurit att posta inlägg på wF!
Nja, så full är jag inte men tillräckligt ... jag vill gå i Eriks fotspår och göra honom sällskap!
Så, med andra ord är detta den riktiga wf bar där riktig sprit serveras.
Redigera gärna inlägget tills i morgon så jag slipper se det. §e :P :q :birp
Om jag inte minns fel så var väl Erik hemma innan tolv i et av sina beryktade inlägg. :e
Och Pace; du misslyckades, inlägget var ju fullt begripligt :p
Ursprungligen av frankofOch Pace; du misslyckades, inlägget var ju fullt begripligt :p
Nästa gång jag är medvetslös alternativt inte vet hur jag hamnade framför wf, så ska jag posta i denna tråden igen! Det har ni mitt ord på! Och den gången ska det naturligtvis vara fullt av stavfel. :e
Nästa gång jag är medvetslös alternativt inte vet hur jag hamnade framför wf, så ska jag posta i denna tråden igen! Det har ni mitt ord på! Och den gången ska det naturligtvis vara fullt av stavfel. :e
Detta är denna "nästa gång" jag hamnar framför en dator och som ni ser så behöver inlägget inte vara fullt av stavfel för att man är påverkad av alkoholens ljuvliga värld.
Faktum är att jag kan stava alldeles förträffligt oavsett tillstånd, vilket innebär att andra personer på detta forum har bevisat att de är inkapabla till att göra. Så, hipp, hipp hurra för mig! :birp
Jag misstänker starkt att du simulerar Pace. Att du stavar ok även på lyran kan jag väl gå med på. Men det du skriver är ju fullt begripligt också :q Och du har ju inte blivit känslosam och sluddrat fram "fan vad jag gillar er...ni är mina bästa vänner" ens en gång. Grundläggande fyllebeteende. :e