Musmatta? :q
Såna behövs inte. ;)
Hur ofta byter ni musmattor? Köper ni den dyra eller den billiga varianten?
Själv måste jag byta musmatta igen snart.....
30 svar · 776 visningar · startad av Tengblad
Hur ofta byter ni musmattor? Köper ni den dyra eller den billiga varianten?
Själv måste jag byta musmatta igen snart.....
Musmatta? :q
Såna behövs inte. ;)
Använder ett stort skrivbordsunderlägg så åker man inte utanför kanterna.
Ett sånt med almenacka efter ena sidan blir jättebra att dela på.
Och sedan optisk mus förstås.
Kommer aldrig att byta ut min musmatta som jag fick i födelsedagspresent för två år sedan. Motivet? Tja...namnet musmatta ger väl en ledtråd :e
Musmatta = orakat?
(och ja, lite på kanten men vad f*n :) )
Jag har inte bytt musmatta på 7 år.
Utanför kanten.....fan va ni måste veva :e ;)
Jag har ingen musmatta. :)
Fick en med silikon i födelsedagspresent för några år sedan och den funkar fint.... :)
Har en 2 år gammal framfab-matta med svettvalkar på sidorna, men jag tänker inte byta än :)
Stal en Sun Ultracomputing-matta från hackerlabbet inuti högskolan. Hackerlabbet är, för er som inte känner till det, ett rum fullproppat med datorer av märket Sun eller liknande nördigt. Dessutom sitter det nästan alltid någon med på tok för mycket kunskap på Emacs och med en perkulator under armen där. Dock inte under de arla morgontimmarna mellan 0700->1800, då dessa personer sover eller på annat sätt regenererar sig, exempelvis genom att spåra upp och döda sin föda.
Det var PC-musen. Macens mus kör jag mot byxbenet. Eller direkt mot benet, om jag under pistolhot skulle tvingas att koda naken.
Ursprungligen av Chainsaw Stal en Sun Ultracomputing-matta från hackerlabbet inuti högskolan.
mm... dom e sköna kör själv med en sådan :D
Är jag ensam om att en gång i veckan tvätta min musmatta i tvättmaskinen och sedan torka den i torktumlaren? :q
På jobbet: En musmatta med silikon
Hemma: Musmatta från Ericsson Mediacom
Jag har en musmatta med genomskinligt plastöverdrag så att man kan sätta in egna bilder i den. Då kan man byta motiv hur ofta man vill. :)
Ja funderar på att köpa en sån silicon......
Ursprungligen av Tengblad Ja funderar på att köpa en sån silicon......
Vad ska du med en musmatta med kisel till? ;)
Jag använder ingen mus. Jag har bara joystick och dunkar på tangentbordet med ögonbrynen.
Jag var och hälsade på hos ett företag som heter SmartEye häromdagen.
Dom har ett system som gör det möjligt för användaren att styra musen genom att bara titta på den. Man kan blinka med ögonen för klicka eller så kan man använda en vanlig mus, tangentbord eller nåt annat för att klicka.
Jag tänkte att det här kommer aldrig att funka men det fungerade klockret! :)