Skriv att jag har börjat träna fotboll vetja!
Den som går på det kan vi reta i all evighet! :e
Inspirerad av tråden om SirPeter är en hacker efterlyser jag bra första aprilskämt att sändas per e brev på ovannämda dag.
Någon som har bra förslag
14 svar · 1 453 visningar · startad av Lasp
Inspirerad av tråden om SirPeter är en hacker efterlyser jag bra första aprilskämt att sändas per e brev på ovannämda dag.
Någon som har bra förslag
Skriv att jag har börjat träna fotboll vetja!
Den som går på det kan vi reta i all evighet! :e
Snart börjar serien
Här nere håller ju alla på HIF utom dom som bor söder om backarna dom håller förstås på BOIS
Så alla här tror att fotboll är vad livet går ut på.
Inget bra skämt alltså. Men ta det lugnt i början
Det finns bara ett fotbollslag som är något att ha :D
Bire>> :e :e
Tiden går!
Jag ser fram emot fler aprilskämt
Exakt, det finns bara ett fotbollslag! :D
Antingen har tråden spårat ur eller så har jag missuppfattat det här med aprilskämt.
Kom igen nu, ge tips på kul grejor.
Jag startar en annan tråd för fotbollslag.
Den har spårat ur, tyvärr!
Kom igen nu gott folk, skit i sporttramset & tipsa om Aprilskämt istället som författaren frågar efter!
>>Tengblad jag såg inte att du fanns med bland sponsorerna, men listan var lång, mycke lång.
Vi kan väl hålla på Ösk ett litet tag då!
sponsorerna :OO :q
tja.. lägg in ett testvirus i alla dina mail?
Borde kunna ge dom med fungerande antivirus hicka §jr
X5O!P%@AP[4\PZX54(P^)7CC)7}$EICAR-STANDARD-ANTIVIRUS-TEST-FILE!$H+H*
Ett nytt avancerat smygvirus är här!
Be användaren testa om han har samma 31'a mars-virus som du. Det heter gDSGD2002. Det är programmerat att drabba OE men bara om man har förhandsgranskafönstret under email-listan. Testet är helt ofarligt och säkert, men kan kanske rädda honom från den katastrof okunnigt och oförsiktigt emailläsande kunnat bli.
Testet görs genom att trycka på space när han läser ett mail i fönstret under inkorgen. Om det inte händer något är hans dator ok. Om ännu ett tryck på space flyttar honom till nästa mail i listan kan han vara drabbad av ditt hemska virus. Enda hjälpen mot olyckan är din länk: §e
Viruset heter på svenska 'gårDetSåGårDet2002'. Stackars PC ... :e