LLuxmanMedlem sedan aug. 20003 742 inlägg Hmmm :r
Noterar några inlägg:
Ursprungligen från Compusa
Jag antar att Luxman är ute och spanar efter regnummer.
Ursprungligen från Bire
Jag jobbar iaf till 14.00. Sen blir det brännvin & hårdrock!
Luxman blev väckt av sin dotter Mikaela kl 14.24 §e
Är det någon som slår det, haha :q
Ingenting fick liv i gubben idag, varken nummerskyltar eller jobb.
Kanske nytt rekord det här också?
Obs jag var nykter dessutom, nästan iaf :p
Känner mig nästan som en tonåring igen, hehe.
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inlägg
Ursprungligen av Luxman **Hmmm :r
Luxman blev väckt av sin dotter Mikaela kl 14.24 §e
Är det någon som slår det, haha :q**
Jadå, klockan är nu 21.43 och jag har inte blivit väckt av din dotter än. ;)
RikardMedlem sedan dec. 199917 055 inläggLuxman hur var det nu med tiderna? Till mig sa du / skrev du 14:28...
Ursprungligen av Rikard Luxman hur var det nu med tiderna? Till mig sa du / skrev du 14:28...
Jag visste väl att det bara var en stor lögn. Man kan inte lita på dom där Örebroarna helt enkelt. §e ;)
LLuxmanMedlem sedan aug. 20003 742 inlägg Rikard, jag var lite dimmig när jag vaknade kommer inte ihåg alla detaljer..... :h
Dessutom visar mina klockor olika tider i hela huset varför jag nog angivit en tid från övervåningen till dig, medans tiden wF fick relaterad var från undervåningen. :P
RRinaldoMedlem sedan mars 20014 214 inlägg jo,,,,,,,,, sibn undernbar klrdag var dt aaa... nenj men nu är d jo dnart sääöndag å fan måsge hå å spfa.... ör trptt sim fN...
hypatiaMedlem sedan feb. 20016 388 inläggJa! Jag har haft mycket roligt idag, eftersom jag har varit på krogbesök med två mycket trevliga wF-pojkar! :bire :birp
Jag hoppas att jag får sova lika länge för min dotter imorgon, som Luxman fick göra för sin idag! :)
Mycket fin bakisdag! :D
Jag har hittat ett kebab/pizzeria-ställe, med en videobutik precis bredvid, inte långt härifrån. Kommer göra mitt liv mycket slappare! :birp
Sen så har jag lärt mig laga ärtsoppa! :D
PPeWMedlem sedan juni 200010 432 inlägg
Ja! Jag har haft mycket roligt idag, eftersom jag har varit på krogbesök med två mycket trevliga wF-pojkar!
Vilket sammanträffande... jag var oxå på krogbesök med wF-medlemmar, fast de var inte två utan fyra, varav en ska göra sitt första inlägg idag... :birp
hypatiaMedlem sedan feb. 20016 388 inläggVilket konstigt sammanträffande!
En annan konstig sak är att jag har en massa konstiga bilder i kameran idag. Undrar hur de kom dit? :q
Men du har nog rätt i att det var fyra wF:are där, jag är inte så bra på att räkna... ;)
PPeWMedlem sedan juni 200010 432 inlägg jag är inte så bra på att räkna...
:OO
:p :birp
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inläggDet verkar snarare som att ingen av er är så bra på att räkna. Den ena skriver att hon var på krogen med två wf:are och den andra skriver att han var där med fyra wF:are och sedan säjs det att ni var fyra stycken. Var ni tre, fyra eller fem personer egentligen? ;)
hypatiaMedlem sedan feb. 20016 388 inlägg
Ursprungligen av SirPeter Det verkar snarare som att ingen av er är så bra på att räkna. Den ena skriver att hon var på krogen med två wf:are och den andra skriver att han var där med fyra wF:are och sedan säjs det att ni var fyra stycken. Var ni tre, fyra eller fem personer egentligen? ;)
Jag har inte en aning! :o
Jag tror att vi får ta in experthjälp i den här frågan.
Ursprungligen av hypatia Jag har inte en aning! :o
Jag tror att vi får ta in experthjälp i den här frågan.
Men.... är det inte du som skall vara experten på det där med att räkna då? :q ;)
PPeWMedlem sedan juni 200010 432 inlägg wF'are 1 + wF'are 2 + wF'are 3 + wF'are 4 + (uppochnedvänt lilla y) blir fem :birp