webForumDet fria alternativet

Underbar lördag!

Småprat

41 svar · 783 visningar · startad av Compusa · sida 2 av 3

Frågan, av Compusa

Hejsan gôtt folk! Är det inte en härlig dag i dag? Någon som ska göra något roligt? Jag antar att Luxman är ute och spanar efter regnummer.... :OO :e För min del blir det en slappar dag på förmiddagen, ominstallation av XP för att IIS:en strular... På kvällen ska jag hårdköra med Bingo Lotto §e

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan aug. 20003 742 inlägg

Hmmm :r

Noterar några inlägg:

Ursprungligen från Compusa
Jag antar att Luxman är ute och spanar efter regnummer.

Ursprungligen från Bire
Jag jobbar iaf till 14.00. Sen blir det brännvin & hårdrock!

Luxman blev väckt av sin dotter Mikaela kl 14.24 §e
Är det någon som slår det, haha :q
Ingenting fick liv i gubben idag, varken nummerskyltar eller jobb.

Kanske nytt rekord det här också?
Obs jag var nykter dessutom, nästan iaf :p
Känner mig nästan som en tonåring igen, hehe.

Medlem sedan feb. 200115 571 inlägg

Ursprungligen av Luxman **Hmmm :r

Luxman blev väckt av sin dotter Mikaela kl 14.24 §e
Är det någon som slår det, haha :q**

Jadå, klockan är nu 21.43 och jag har inte blivit väckt av din dotter än. ;)

Medlem sedan dec. 199917 055 inlägg

Luxman hur var det nu med tiderna? Till mig sa du / skrev du 14:28...

Ursprungligen av Rikard Luxman hur var det nu med tiderna? Till mig sa du / skrev du 14:28...

Jag visste väl att det bara var en stor lögn. Man kan inte lita på dom där Örebroarna helt enkelt. §e ;)

Medlem sedan aug. 20003 742 inlägg

Rikard, jag var lite dimmig när jag vaknade kommer inte ihåg alla detaljer..... :h
Dessutom visar mina klockor olika tider i hela huset varför jag nog angivit en tid från övervåningen till dig, medans tiden wF fick relaterad var från undervåningen. :P

Medlem sedan mars 20014 214 inlägg

jo,,,,,,,,, sibn undernbar klrdag var dt aaa... nenj men nu är d jo dnart sääöndag å fan måsge hå å spfa.... ör trptt sim fN...

Medlem sedan feb. 20002 612 inlägg

*ROFL*

Medlem sedan feb. 20016 388 inlägg

Ja! Jag har haft mycket roligt idag, eftersom jag har varit på krogbesök med två mycket trevliga wF-pojkar! :bire :birp

Jag hoppas att jag får sova lika länge för min dotter imorgon, som Luxman fick göra för sin idag! :)

Medlem sedan maj 200010 687 inlägg

Mycket fin bakisdag! :D

Jag har hittat ett kebab/pizzeria-ställe, med en videobutik precis bredvid, inte långt härifrån. Kommer göra mitt liv mycket slappare! :birp

Sen så har jag lärt mig laga ärtsoppa! :D

Medlem sedan juni 200010 432 inlägg

Ja! Jag har haft mycket roligt idag, eftersom jag har varit på krogbesök med två mycket trevliga wF-pojkar!

Vilket sammanträffande... jag var oxå på krogbesök med wF-medlemmar, fast de var inte två utan fyra, varav en ska göra sitt första inlägg idag... :birp

Vilket konstigt sammanträffande!

En annan konstig sak är att jag har en massa konstiga bilder i kameran idag. Undrar hur de kom dit? :q

Men du har nog rätt i att det var fyra wF:are där, jag är inte så bra på att räkna... ;)

jag är inte så bra på att räkna...

:OO

:p :birp

Det verkar snarare som att ingen av er är så bra på att räkna. Den ena skriver att hon var på krogen med två wf:are och den andra skriver att han var där med fyra wF:are och sedan säjs det att ni var fyra stycken. Var ni tre, fyra eller fem personer egentligen? ;)

Ursprungligen av SirPeter Det verkar snarare som att ingen av er är så bra på att räkna. Den ena skriver att hon var på krogen med två wf:are och den andra skriver att han var där med fyra wF:are och sedan säjs det att ni var fyra stycken. Var ni tre, fyra eller fem personer egentligen? ;)

Jag har inte en aning! :o
Jag tror att vi får ta in experthjälp i den här frågan.

Ursprungligen av hypatia Jag har inte en aning! :o
Jag tror att vi får ta in experthjälp i den här frågan.

Men.... är det inte du som skall vara experten på det där med att räkna då? :q ;)

wF'are 1 + wF'are 2 + wF'are 3 + wF'are 4 + (uppochnedvänt lilla y) blir fem :birp

åh fy fan....

Medlem sedan feb. 20002 612 inlägg

Bakis? §e §jr

närå... inte alls... :l

Medlem sedan juni 200032 967 inlägg

Jag är sjuk idag. :(

261 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
127 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
131 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
123 ms — ändringar (db)