ominstallation av XP för att IIS:en strular
Hmm, ett av mina däck på bilen börjar bli slitet, jag får nog köpa en ny bil. :p §e ;)
41 svar · 783 visningar · startad av Compusa
Hejsan gôtt folk! Är det inte en härlig dag i dag? Någon som ska göra något roligt? Jag antar att Luxman är ute och spanar efter regnummer.... :OO :e
För min del blir det en slappar dag på förmiddagen, ominstallation av XP för att IIS:en strular... På kvällen ska jag hårdköra med Bingo Lotto §e
ominstallation av XP för att IIS:en strular
Hmm, ett av mina däck på bilen börjar bli slitet, jag får nog köpa en ny bil. :p §e ;)
Underbart väder ute! Så underbart att jag inte vill förstöra det genom att gå utomhus idag! ;)
Blir Tipslördag och ev. lite mera fotbollstittande på kvällskvisten plus en hel del hårdrock också! :birp
Kanske blir det ett inköp av ett nytt stycke scanner idag eller imorgon...får se. ;)
Har bara tipslördag planerat här :e
Sitter fast i djupet av de småländska skogarna med en trasig bil.
Är inte på särskilt gott humör.
På måndag ska jag försöka få den bogserad till en verkstad, så jag åter fysiskt kan få kontakt med omvärlden.
*längtar tillbaka till dagarna med premier league från tv4 på lördag och serie A med tv3 på söndag* :OO
Weee nu börjar tipslördag :)
Weee nu börjar tipslördag
Har länge stört mig på att det står att Tipslördag ska börja 16:00. Peppe Eng (eller annan programledare) säger ett par ord. Sedan börjar Vinnare V65,75,70,60 och det egentliga Tipslördag börjar först 16:30. Varför inte starta Tipslördag sändningen då istället? :OO
Eftersom min plan med att lämna in datorn på lagning sprack så kör jag vidare under helgen utan ljudkort och med mindre minne tills jag kan lämna in den på måndag...så jag har spenderat en stor del av dagen med att fräscha upp ASP-kunskaperna. Det är tusan vad mycket faller bort när man inte kodar på ett par månader. :x
Kvällen blir lugn och definitivt Bingolottofri! :birp
Ja bingolotto går inte att visa på min TV då går den sönder :p
Har just åkt ut stadium cup :(
och har en fet lårkaka...
Men ikväll blir det saft och pojkbandsmusik! :birp
pojkbandsmusik! :o :q
Jag har bara en familj hemma :l ;) :e
Jag skall vara med familjen! *slår handen i bordet* ;)
Klart man ska vara med familjen ikväll! Fast inte med familjen från Vårby, det blir familjen från Vimmerby istället... :e
En annan tog en vända genom stan för lite frisk luft tidigare idag, hör nåt oväsen från gågatan och ser till min fasa att köpmannaföreningen släpat dit Barbados! :x
Jag tog mig snabbt, mycket snabbt, därifrån... ;)
Jag tog mig snabbt, mycket snabbt, därifrån
Hem för att byta kläder så att du kommer in förstår jag. §e :p ;)
Hehe :e :e