webForumDet fria alternativet

Galet värre mon!

Småprat

23 svar · 660 visningar · startad av oelbal

Medlem sedan jan. 20014 973 inlägg
Frågan#1

Igår fick jag reda på vad jag skulle göra under en lång tid framöver...

10 månader sa nån, GruppChef @ Samband sa någon annan...

Det ryktades även om T2 i Skövde....

...oj

Medlem sedan dec. 19998 277 inlägg

Hehe §e

Ha de så kul ;)

Medlem sedan jan. 20016 874 inlägg

Vad kul för dig §jr

Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

Re: Galet värre mon!

Ursprungligen av oelbal **Igår fick jag reda på vad jag skulle göra under en lång tid framöver...

10 månader sa nån, GruppChef @ Samband sa någon annan...

Det ryktades även om T2 i Skövde....

...oj**

Hehe, lyckades du inte med frisedel heller din looser!!! :birp

Medlem sedan dec. 19996 522 inlägg

Kan trösta dig med att Skövde är en sunkstad, har hela min släkt där och det är typ döden, alltså inte släkten utan staden skövde. Uteställena suger röv, ingen koncertscen nästan, drygt folk och massa kossor ;)

de har också galna vakter i köpcentrumet vid torget, hälsa min farbror om du går in på expert

Medlem sedan jan. 20007 697 inlägg

Var det Waldemar som fixade in dig på det där stället? :q

Hehe, lyckades du inte med frisedel heller din looser!!!

Nej, jag klantade mig på det beryktade IQ-testet, som det så populärt kallas, fick en stark 8 av max 9 i bedömning, medel i Sverige skulle visst vara runt 4-5, men som sagt, jag är ju en riktig looser... ;)

Skumt bara att jag blev gruppchef, jag är ju inte direkt Sveriges mest sociala människa, eller är detta bara en bekräftelse på att försvaret har dåligt om kompetent folk?

Tillsist tyckte den där inskrivningsgubben att jag skulle bygga på mig mer muskler....jojo, kiss my ***...

Medlem sedan juni 20019 024 inlägg

Grattis oelbal!!
När rycker du in?

När rycker du in?

Redan i Juni, efter att jag tar studenten så får jag nog 2 veckor att slappa innan jag rycker in, så, jag kan glömma både sommarjobb och högskola under en lång tid framöver...

Å andra sidan, det lär ju knappast bli så mycket datortrams @ wF när jag gör lumpen, positivt/negativt, det kan de lärde tvista om... :e ;)

Medlem sedan mars 20014 214 inlägg

Har ni en T2 lina där?! ;)

Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

Ursprungligen av oelbal Å andra sidan, det lär ju knappast bli så mycket datortrams @ wF när jag gör lumpen, positivt/negativt, det kan de lärde tvista om... :e ;)

:OO

Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg

Åtta av nio på logiskt tänkande? Ser man på, en till! :e

Fick du göra telegrafiprovet då?

Så Skövde skulle vara trist? Jag har haft sketaskoj varje gång jag har varit där, men kombinationen studentlägenheter, Boulogner och alkohol har nog haft en viss påverkan där... ;)

Medlem sedan jan. 20011 140 inlägg

Om du tycker skövde är trist kan du åka mot Karlsborg.
Efter ca 2 mil kommer du till Tibro.
Då kan vi börja prata om trist.

Medlem sedan jan. 20007 697 inlägg

I Tibro finns det enorma pizzor! :D

Medlem sedan juni 2001340 inlägg

Efter ca 2 mil kommer du till Tibro.
Då kan vi börja prata om trist.

Mobba inte min uppväxt-ort!! x(

I Tibro finns det enorma pizzor!

Precis! Tibro Bar&Grill!

Jo Skövde är kanske inte världens roligaste stad det heller, men allt beror ju på vem man umgås med och hur mycket man anstränger sig! :) Det finns en hel del trevligt folk även i Skövde...

Medlem sedan jan. 20011 140 inlägg

Jag har också växt upp i Tibro. Det är därför jag tycker att det är en tråkig stad.

Fick du göra telegrafiprovet då?

Har ingen aning om vad det är för nått, och därför tror jag nog inte heller att jag har gjort det...

Hur är det nu, måste man raka skallen när man gör lumpen? Börjar bli fett långhårig och hade tänkt förbli så...

Medlem sedan feb. 20003 785 inlägg

oel, jag beklagar sorgen :(

Medlem sedan dec. 19998 277 inlägg

Hur är det nu, måste man raka skallen när man gör lumpen?

Nope måste man inte, men du kan bli tvungen att sätta upp det om det är i vägen.

Gó Kväll kära vänner!! =)

Såg att kära Åke skrivit ett inlägg angående hans tjänstgöring. Jag må då tillägga (Vilket jag skarpsinnigt lagt märke till, att han mörklade de mest positiva konsekvenserna)

Dessa konsekvenser äro att hans döds goé polare Sura-Pelle skall göra lumpen, även han på T2, under relativt samma tid!! :birp

Sedan Åke, *Citerar*: "men kombinationen studentlägenheter, Boulogner och alkohol har nog haft en viss påverkan där... "

De DÄR skall vi ta ett snack om du & jag nästa måndag.... HuH?!?!

Hoppas helgen varit till belåtenhet för alla goingar här på WF!

Mvh // Sura-Pelle

263 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
122 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
133 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
128 ms — ändringar (db)