Ursprungligen av sgtpepper
80p är ju magisternivå...
Nja.. 160 poäng ger en magisterexamen.
Jovisst, men det krävs 80p i huvudämnet för en magisterexamen. 80+40+40 om jag inte missminner mig.
Jag var visst lite seg i skallen i natt. ;)
66 svar · 2 222 visningar · startad av Compusa · sida 4 av 4
Japp tänkte helt enkelt att ni kunde tala om vad ni jobbar med! Vad är bra med ert jobb respektive dåligt? Eftersom jag fortfarande studerar så extra-knäcker jag på en bensinmack (Statoil) och det bästa med jobbet är att man träffar många människor (den sociala biten alltså), det sämsta med jobbet är nog att det inte är speciellt varierande från dag till dag... Nu kastar jag över bollen till näs
Läs frågan i sin helhet →Ursprungligen av sgtpepper
80p är ju magisternivå...
Nja.. 160 poäng ger en magisterexamen.
Jovisst, men det krävs 80p i huvudämnet för en magisterexamen. 80+40+40 om jag inte missminner mig.
Jag var visst lite seg i skallen i natt. ;)
gymnasiet
Projektledare med inriktning på IT samt, numera - skulle jag nog personligen vilja tillägga - verksamhetsutveckling.
JAreMANNEN >>
Bättre sent än aldrig... :)
I Uddevalla kanske? ;)
Får man vara lika nyfiken tillbaks och undra varför du undrar?
enligt innehållet i tråden är jag glad att jag inte valt att konkurera med er andra inom IT-branchen :P
Själv har jag världens bästa jobb. Jag är mellanstadielärare.
Jobbar just nu i en åk 5 på Ribersborgsskolan i Malmö.
Jobbet är inspirerande, fritt, utmanade och varierat.
Den enda nackdelen är väl egentligen den usla lönen. Ja och så kanske den oerhörda felfördelningen av arbetstid. Under terminerna hamnar man under vanliga veckor på ett snitt mellan 50 - 70 timmar, lite beroende på om det är nya arbetsområden att planera eller är mycket föräldrakontakter. Som kompensation har vi ju vissa veckor då vi nästan inte arbetar alls som t ex denna då det är påsklov. Då ligger min arbetsinsat på cirka 10 - 20 timmar.
Men i övrigt skulle jag inte vilja byta eftersom jag verkligen älskar mitt jobb.
LeJa
Under terminerna hamnar man under vanliga veckor på ett snitt mellan 50 - 70 timmar,
Det låter ju som ett halvtidsjobb i "IT- branchen" :p :e §e :f :birp