webForumDet fria alternativet

Alltså...

Om webForum

19 svar · 467 visningar · startad av SPiN

Medlem sedan mars 20007 896 inlägg
Frågan#1

... var det ingen som hade uppgiften att se till att Caféet inte var dött i mer än 40 minuter? Nu har det faktiskt gått ca 1½ timme, ju! Förbaskat att inte personer kan sköta sina uppgifter! X(

Medlem sedan feb. 200115 571 inlägg

Det var Pace som tog på sig den uppgiften. ;)

Medlem sedan dec. 19998 277 inlägg

Ja det har nästan varit olagligt dött här efter ver. bytet :o :l :o :OO :OO :q

Medlem sedan feb. 20003 785 inlägg

wF blir bara kyligare och kyligare... tyvärr :(

Medlem sedan jan. 20014 973 inlägg

Päääääääron! :)

Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

Re: Alltså...

Ursprungligen av SPiN ... var det ingen som hade uppgiften att se till att Caféet inte var dött i mer än 40 minuter? Nu har det faktiskt gått ca 1½ timme, ju! Förbaskat att inte personer kan sköta sina uppgifter! X(

Sorry :r

Medlem sedan feb. 20016 388 inlägg

Gör inte om det bara! :(

Medlem sedan maj 20007 492 inlägg

förlåt. Jag har inte orken och suget att hänga här lika ofta bara! Men snart är det sommarlov ;)

Medlem sedan maj 20003 652 inlägg

Var på väg att säga att webtomten är borta pga ... Men det ska jag nog inte säga :p

Sen har jag själv tappat lusten till Cafét pga #, för det är trots allt samma folk ... :( x(

Medlem sedan jan. 20016 874 inlägg

Viking>> Och hur många gånger har du sätt mig på #?

Medlem sedan juni 20012 236 inlägg

Hmm jag forstar inte vad som hant med cafeet? Runt jul var det ju minst 10 inlagg i minuten...nu ar det ju ett endaste stort eko (...eko...eko...eko)...har inne! :(

Viking, ja herregud... det är så synd om dig! Du som uppfört dig så exemplariskt i #webforum!

Medlem sedan jan. 20013 039 inlägg

Ursprungligen av annesophie Hmm jag forstar inte vad som hant med cafeet? Runt jul var det ju minst 10 inlagg i minuten...nu ar det ju ett endaste stort eko (...eko...eko...eko)...har inne! :(

Håller tyvärr med....något har hänt. Frågan är vad...

Antingen kan det vara hastigheten som spökar eller så är det vissas återkomst...

Hmm... är det bara jag som tycker att Cafét på ett IT-relaterat forum inte borde översvämmas med innehållslösa inlägg?

Visst är det väldigt lugnt nu, men det är det på hela webForum och förhoppningsvis vänder det när nya servern kommer igång. Däremot hoppas jag verkligen att det inte återgår till det hetspostande som rådde förut i Cafét. :l

Medlem sedan jan. 20013 039 inlägg

Ursprungligen av hypatia **Hmm... är det bara jag som tycker att Cafét på ett IT-relaterat forum inte borde översvämmas med innehållslösa inlägg?

Visst är det väldigt lugnt nu, men det är det på hela webForum och förhoppningsvis vänder det när nya servern kommer igång. Däremot hoppas jag verkligen att det inte återgår till det hetspostande som rådde förut i Cafét. :l**

Tss...du vill bara inte ha för mycket att moderera ;) :e
Nej men håll med om att lite av stämningen är borta....eller är det bara jag som tycker det?

Medlem sedan mars 20007 896 inlägg

Det är inte bara du, favvis. :)

Den här tråden var mest menat som ett litet skoj, men det har ändå varit relativt tyst på hela wF. Misströsta icke, det kommer fler dagar! :birp

Nej, visst har du ratt Hypathia... Det dar meningslosa postandet av tradar och halvtomma inlagg som skedde en period efter nyar var val ingen hojdare direkt.

Men, samtidigt sa finns ju Cafeet for ovriga diskussioner... Visst ar WF mest webrelaterat, och de flesta som ar har hittade val hit pga nat skumt felmeddelande eller liknande ;) men jag tycker fortfarande att det finns plats for lite "snack" om allt och/eller inget. Nagot som tyvarr nastan har forsvunnit...

Oj! Jag menade absolut inte att det endast ska vara IT-relaterade diskussioner. Snacket och tramsandet har absolut sin plats på wF, det är ju en del av charmen. :)

Men jag tycker nog att det snackas en del nu också, även om det såklart är i mindre omfattning, men det är ju något som hela forumet har drabbats av. Så fort nya servern är igång tror jag att det kommer att bli mycket bättre. :)

Lat oss hoppas pa detta! :bire

255 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
121 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
132 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
121 ms — ändringar (db)