Farväl, nu e det slut!
32 svar · 1 092 visningar · startad av aleborg · sida 2 av 2
Frågan, av aleborg
När jag var 13 började jag med nått grymt dumt som jag fått dras med sen dess! Men nu e det SLUT!!! Idag var det första dagen utan cigaretter!!! Jag bestämde mig i fredags att, måndag, då gäller det! Efter 14 år som rökare, ca 1 - 1½ paket om dan, ner till inget. Det har varit en jobbig dag, men inte så jobbig som jag trodde, har haft hjälp av nikotin tuggumin annars hade det nog varit värre. M
Läs frågan i sin helhet →Håll ut aleborg. Vi tror på dig. ;)
!
så du har rökt för c:a 250-280 tusen kronor? vet du vad du kunnat göra för de pengarna?
Japp, hade kunnat köpa 500 000 - 560 000 st 50 öres tuggumin :birp
Hur går det aleborg? Är du rökfri ännu?
Lycka till.. och ett grattis till första rökfria dan
jag är glad att höra (snarare läsa) att du kämpar vidare aleborg!
en hård kamp, men du ska VINNA den! keep up the spirit! :e
Lycka till aleborg, och som sagt är det inte svårt att sluta, bara att inte börja igen. Själv blev jag gravid så jag hade bästa motivationen att sluta. Någon påstod någon gång att suget försvinner efter tre veckor. *host*bullshit*host* Det har gått över fyra år nu och jag har sån't sug att jag håller på att bli knäpp. Lösningen= man måste vilja till 110%. Som motivation kan du leta reda på en biologibok och titta på bilder av en rökares lungor.. ;)
som sagt är det inte svårt att sluta, bara att inte börja igen.
Typ låta bli att börja sådär 20 ggr om dan? :e
Precis Ulf! :e Jag slutade och började massor av gånger! Man vet att det är ganska kört att lyckas när man väljer cigaretter före mat. ;)