Frågan 16 mars 2002 00:26 #1 hepp !!! nu öppnar svart klubben webforum sin första nya bar, /me klampar lagom 0nykter in bakom baren, någon som vill ha något *häller upp en hof*
dvs. baren öppen !!! :e docj foryfarande 18+ för priten, mkölkdrinkar serveras oxå ibland....
§e :P :birp :bire :bire :bire :bire :bire
celia Medlem sedan dec. 2001 2 532 inlägg HOFFFFFFFF!!!!!!!!! :birp
DEmenterar alla påståenda att det skulle finnas vidssa påverkade mäniskor i den här tråden :e
Jag är ju en ALIEN :OO :e
L Luxman Medlem sedan aug. 2000 3 742 inlägg *Tittar in*
Ahhh ser en trevlig person bakom disken!
Vad har du för sort i fatet?
L Luxman Medlem sedan aug. 2000 3 742 inlägg Verkar som stoffe-2k somnat bakom disken,
tålde nog inte hof'en
Norpar en Mariestad ur kylen och häller upp.
L laidback Medlem sedan maj 2001 797 inlägg *plockar åt sig några drinkar och ler överseende mot en hög sovande pojkar kring bardisken* §jr
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg Hmmm. fy för den lede vad det ser ut här. Vad 17 har ni gjort inatt egentligen? :OO
*börjar plocka iordning och bära ut alla utslagna fyllon som ligger och sover i sofforna*
*sätter på lite kaffe*
Tengblad Medlem sedan dec. 1999 8 277 inlägg *undrar om SirPeter har lust att sätta på lte te oxå* :q
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg Självklart blir det en kanna the också Tengblad. ;)
Någon som önskar något annat?
*börjar fixa mackor*
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg *börjar duka fram allt som huset förmår på det stora bordet* ;)
Tengblad Medlem sedan dec. 1999 8 277 inlägg *sitter och gosar med sin lilla hårboll i väntan på att SirPeter ska bli klar*
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg Sådärja, då skall allt vara klart. ;)
*häller upp kaffe till mig själv eftersom ingen verkar vilja vara först* :D
ooh.. härligt.... åka till jobb en lördag morgon :(
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg *knackar stoffe-2k i skallen lite*
Ont i håret idag eller?
§e ;)
L Luxman Medlem sedan aug. 2000 3 742 inlägg *gäsp*
Tittar ut ur garderoben där SirPeter städat undan mig, hmm :p
Får väl vara glad att han inte slängde ut mig på gatan. :OO
Finns det något kaffe?
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg Jisses Luxman då, hamnade du där inne. §e
*räcker över en mugg kaffe*
L Luxman Medlem sedan aug. 2000 3 742 inlägg Tackar SirPjotr. :)
Du som varit uppe såååå länge och pysslat med såååå mycket kanske jag kan få bjuda på en :birp .
*kollar om det finns några mackor kvar*
Bire Medlem sedan dec. 1999 19 074 inlägg *Kikar in & konstaterar att wF-bartrådarna var bättre förr när Rikard var Webtender... Går ut igen utan att beställa nått*