webForumDet fria alternativet

Nu sviker jag dig, Rödalacket.

Småprat

14 svar · 553 visningar · startad av Rinaldo

Medlem sedan mars 20014 214 inlägg
Frågan#1

Som en del av min nedtrappnings process för att sedan sluta helt till sommaren går jag nu över till tepåse klubben å kör general i stället...

ledsen ;)

Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

Stackars Rödalacket... Kom till fabbo bippe nu så får du tröst. :)

Medlem sedan feb. 20002 612 inlägg

Svikare ;)
*Lutar mig mot fabbo bippes axel och gråterut* :)

Medlem sedan dec. 19998 277 inlägg

Jag har varit i tepåseklubben sen jag sluta röka........Grov ska de va :)

Medlem sedan feb. 20001 507 inlägg

Efter 21 år av General lös så gäller nu också påsmodell *kommer nog aldrig att kunna lägga av* :x :x :(

Medlem sedan dec. 20003 083 inlägg

Efter 21 år av General lös så gäller nu också påsmodell *kommer nog aldrig att kunna lägga av*

Varför i all världen skulle man vilja göra någonting så ondskefullt?

*lägger in en fet sista-prillan-innan-läggdags under läppen*

Fast riktiga karlar kör fabbo ljunglöfs etta §e

Medlem sedan feb. 200115 571 inlägg

Ursprungligen av Reefer Fast riktiga karlar kör fabbo ljunglöfs etta

Vad snusar du då? Rapé? §e ;)

Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

Han snusar nog inte alls §e

Medlem sedan maj 20003 652 inlägg

Nä, han verkar vettig, så han snusar nog inte :p

Medlem sedan feb. 200112 078 inlägg

Fast riktiga karlar..

Snusar riktiga karlar?

Usch, jag tycker inte om snus.Det är alldeles för tätt förknippat med svettigt feta, anabolapumpande, mentalt instabila och EPA-rullande foreserumare att göra.

Forserumare = korsning mellan en hyperaggresiv iller och ett vårtsvin, blandat med en näve ryssfemmor, två liter xtra fet majjonäs och den infödda färdigheten "se-ut-som-ett-lobotomi-fall". ;)

Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg

Det är alldeles för tätt förknippat med svettigt feta, anabolapumpande, mentalt instabila och EPA-rullande foreserumare att göra.

Forserumare = korsning mellan en hyperaggresiv iller och ett vårtsvin, blandat med en näve ryssfemmor, två liter xtra fet majjonäs och den infödda färdigheten "se-ut-som-ett-lobotomi-fall". ;)

Så sant så... :e :birp

Medlem sedan dec. 19995 874 inlägg

Forserumare = korsning mellan en hyperaggresiv iller och ett vårtsvin, blandat med en näve ryssfemmor, två liter xtra fet majjonäs och den infödda färdigheten "se-ut-som-ett-lobotomi-fall".

Måste man snusa för att vara Forserumare? Isåfall snusar nog jag. §e

Medlem sedan mars 20014 214 inlägg

Rapport dag 1: Allt känns bra, jag klarar mig fint med general ist för bak... :)

Medlem sedan jan. 20023 327 inlägg

Jag snusar själv general portion men jag är lite förvånad över din nedtrappningsprocess... General portion är ju starkare än Röda Lacket... Men inget ont om General portion jag är glad att du la ner playdo-snusen lacket... :birp

Medlem sedan dec. 20003 083 inlägg

Det är alldeles för tätt förknippat med svettigt feta, anabolapumpande, mentalt instabila och EPA-rullande foreserumare att göra.

Men så orginellt....hundratals vinklingar på den fördommen har man ju aldrig hört förut :OO

253 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.1dc6f849
126 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
124 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
122 ms — ändringar (db)