webForumDet fria alternativet

Jag är fast, ungarna lurade mig!

Småprat

74 svar · 2 359 visningar · startad av Luxman · sida 2 av 4

Frågan, av Luxman

Tråkigt kapitel det här :OO :e Ingen återvändo, jag kommer nog inte att i framtiden se någon vacker natur eller, hemska tanke, inte ens alla vackra brudar som kommer fram i vårvärmen. Igår fixade jag 004 och började genast spana efter 005! Är det någon annan som kommit längre :q

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan feb. 200115 571 inlägg

[Undercover]
pst, Luxman, Jo det vet jag
[/Undercover]

Medlem sedan maj 20001 215 inlägg

Såg James Bonds hustrus bil en gång.
Plåten löd kort och gott FRU 007 ;) :e

Medlem sedan sep. 2001961 inlägg

Den beroende personen kidnappas i sin bil och förpassas under jorden för avprogrammering, han/hon hålls helt avskiljd från nummerskyltar tills dess att begäret är under kontrollerbara former igen.

Ger mig fan på att dom har tagit reda på vilken siffra man är på och har den på registreringsskylten. Då MÅSTE man nu stanna upp och titta.

Knäckte 200 och 201 på samma gång igår!!!

/Lime

Medlem sedan dec. 19995 874 inlägg

Säg till när ni har knäck 875, för då kan ni besöka mig. Jag har 876.

Medlem sedan aug. 20003 742 inlägg

Jag har hört att detta fenomen härstammar från Dalarna, någon anställd på en bilskrot skröt om hur många olika nummerskyltar han sett i sina dagar.

Jag citerar ordagrant vad som utspelades på en pizzeria en regnig höstdag år 1999:

Jag tror jag sett alla nummer från 001 till 999, varvid han höjde glaset och flinade :birp

Varvid hans polare som ej var speciellt karaktärsfasta, jag tror det hade med hårdrock att göra, genast startade en tävling om vem som kunde klara samma bedrift. Detta har nu fått sina djupa konsekvenser över stora delar av riket. :p :e

Medlem sedan jan. 20013 341 inlägg

tja, vad ska man säga :OO

Vissa kollar registreringsskyltar vi NORMALA kollar tjejer :birp
Ska inte berätta antalet §e

Medlem sedan maj 20018 027 inlägg

-> hypatia

Jämnt delbart med tre? Det låter för enkelt för dig. Leta efter primtalsskyltar istället :) För att utvidga det hela kan du även ta hänsyn till bokstavsdelen där a-f representerar tal i det hexadecimala systemet :)

Medlem sedan feb. 20016 388 inlägg

UlfT, gör inte sådär mot mig... nu fick jag ju massor av nya idéer. Jag kommer aldrig mer att kunna vistas i trafiken på ett normalt sätt. ;)

Nu kommer jag ju att ägna resten av dagen åt att träna mig på att avgöra om tal mellan 0 och 999 är primtal... :stud :e

Medlem sedan sep. 20012 186 inlägg

Hmm, undrar om jag ska börja med bokstäver, börjar med "AAA" sedan "AAB", "AAC" osv. §e

Förstår inte problemet...

Medlem sedan dec. 19998 277 inlägg

Jag vill föreslå er som verkligen är fast i skiten ;) att söka jobb på vägverket snarast :e §jr

Medlem sedan sep. 20012 186 inlägg

Nu ni!! Tog AAA till AAG idag §e §e §e

Medlem sedan aug. 2001383 inlägg

Min syrra har klarat från 001 till 999... Det tog 10 år och hon ÄR inte klok. Själv tröttnade jag efter 001. Men ett tips kan ju vara IKEAs parkeringsplats en lönehelg :)

Vill man däremot ha en riktig utmaning kan man ju börja pricka av streckkoder i ICA butiken....

Ahh vilken kväll det var igår!

Jag hade tillsammans med mina döttrar, ja just de som förledde mig in i detta fördärv, varit och simmat en timme när de vid återfärden frågade hur långt jag kommit med bilnummren.
Hånfullt berättade de hur långt de kommit, sen gav de mig några tips var de hittat vissa av mina nästkommande nummer, hmmm :OO

På något konstigt vis så blev vägen hem lite krokig, men det var det värt weeeeee!

005 - 006 - 007 - 008 och 009 på en och samma kväll, dessutom vet jag var 010 står parkerad på kvällarna såååå.

Nej nej nej, ni missuppfattar fullständigt, jag är inte fast i detta nummerträsk, inte jag inte §e
(Men detta måste vara något rekord fem nummer på samma kväll, :p )

Medlem sedan jan. 20023 327 inlägg

Nej nej nej, ni missuppfattar fullständigt, jag är inte fast i detta nummerträsk, inte jag inte
(Men detta måste vara något rekord fem nummer på samma kväll, )

Du är fast!!! :e :e :e Jag har nummret till avvänjningscentralen mot "nummerordningspåregskyltsberoende" om du i framtiden skulle välja att försöka bli av med denna plåga! §e

Medlem sedan jan. 20013 039 inlägg

Ursprungligen av aleborg **tja, vad ska man säga :OO

Vissa kollar registreringsskyltar vi NORMALA kollar tjejer :birp**

Oh yes! :birp :e :e

HJÄLP!

Medlem sedan jan. 20013 039 inlägg

Luxman --> Än så länge är det nog ingen större fara. Men om du fortfarande föredrar att titta efter nummerskyltar när våren kommer och kjolarna blir kortare och blusarna tunnare §e ....då är det dags för radikala åtgärder. Någon slags aversionsterapi måhända. :e

Medlem sedan dec. 199917 055 inlägg

Men detta måste vara något rekord fem nummer på samma kväll,

:o :r :e

Haha Rikard jag trodde aldrig någon skulle reagera,
tur att du är vaken §e :e

Medlem sedan jan. 20023 327 inlägg

Luxman har det mest hedersamma rekordet i Sverige :OO :P :birp

260 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
126 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
131 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
121 ms — ändringar (db)