Hipp hurra för pojkspolingen...nu ligger du på "fel" sida om 25-årsstrecket. Välkommen till de äldres skara :birp :birp
Grattis eureca
32 svar · 827 visningar · startad av Bendro
GRATTIS!!! :bire
tack tack!
Ja, nu är man en gubbe enligt SJ... vettetusan hur jag ska komma hem till stockholm nu (är i Halmstad)... tågbiljetter är ju rena rama rånet när man är 26...huuuh
föresten... tyckte jag såg minsann här i Halmstad i lördags. tänkte skrika webforum men så vågade jag inte.. :e
Grattis!
Såklart hade ingen reagerat om du utropat webForum i Halmstad. Man skall givetvis gorma "kolon-e" för full hals. Det ger önskad effekt.
Kom ihåg det, gamling. :e
Grattis pojkspoling!
Pojkspoling är en egenskap som inte påverkas av åldern. Jag tror att du kommer att klara tågresan med rabatterad biljett alldeles utmärkt. ;)
För övrigt har @nders rätt, som vanligt. Det är "kolon-e" eller möjligtvis "paragraf-e" som får wF:are att reagera. :e
Pojkspoling är en egenskap som inte påverkas av åldern. Jag tror att du kommer att klara tågresan med rabatterad biljett alldeles utmärkt.
Hehe.. ja om jag skippar calvin klein byxorna, björnborgskorna och finskjortan som jag har idag o istället tar på mig mina baggy skejtbrallor o sitter lite hängigt där så... :e
Grattis!
Nu e du närmar 30 än 20 :e
Grattis! :D
gratinerar!
[krax]Jaaaa må haaan leevaaaa ...[/krax]
Gratinerar :) :e
Grattis! :P
Grattis
euro! gratulerar! *kram*
Grattis grattis!! :)