Svar: Frågeställaren :P
Fråga: Varför finns jag?
Allmän Frågesport!
105 svar · 2 680 visningar · startad av aleborg · sida 5 av 6
Frågan, av aleborg
Regler! Svara på föregående fråga och ställ en ny till nästa person! Frågorna får handla om precis vad som helst t ex: - Hur mycket smör finns i småland? - Vad heter huvudstaden i Paris? - Hur många gånger har min mamma haft munsår? - Hur många invånare finns i Australien? Svaren kan vara av samma karaktär :e Huvudsaken är att det är ett kort svar och en kortfråga! OBS! Ingen kvantfysik
Läs frågan i sin helhet →Svar: Så att jag inte ska vara ensam om att snusa modell-lera.
Fråga: Varför finns det högtider?
Svar: För att vi ska ha en anledning till att supa!
Fråga: Varför går man upp i vikt när man slutar träna och börjar spendera 18 tim/dygn framför datorn?
Svar: Därför man sover för lite
Fråga: Varför dör alltid mina blommor?
Svar: Nej det räcker med fjärrkontrollen om du inte är så hungrig :e
Fråga: Varför har ett dygn bara 25 timmar när det borde vara minst 36?
Svar: Ett dygn har 24 timmar: Sen att det inte är 36 beror på att någon ville reta aleborg och ha 24 timmar istället.
Fråga: Vart ska jag nu till helgen?
/Mika3l
Svar: För att Luxman har en dotter!
Fråga: Va?
Svar: Oskuld och utan pojkvän! :e
Fråga: Varför ska det vara så jäkla svårt att ... sy fast tånaglar i en flagga?
Svar: Till en bordell i borås!
Hur visste du det! :q ;) :e :OO
Svar: Vet inte, har inte provat...
Fråga: Varför är cirklar runda?
/Mika3l
Svar: För att annars skulle vi aldrig få använda pi och då skulle hypatia bli ledsen.
Fråga: När tar jag :stud ?
Svar: För att världens bästa PR-man och sagoberättare genom tiderna föddes för ca 2000 år sen!
Fråga: Hur många intelligenta människor finns det i Norge?
Svar: Mycket bra fråga som visar tecken på fantasi och kreatvitet!
Fråga: Hur är det tekniskt sett möjligt att ha skärmen till sin PC på skrivbordet när man har skrivbordet i skärmen?
Fråga: Hur är det tekniskt sett möjligt att ha skärmen till sin PC på skrivbordet när man har skrivbordet i skärmen?
Svar: Genom rekursion.
Fråga: Var hittar man rekursiva skrivbord och skärmar?