Allmän Frågesport!
105 svar · 2 680 visningar · startad av aleborg · sida 4 av 6
Frågan, av aleborg
Regler! Svara på föregående fråga och ställ en ny till nästa person! Frågorna får handla om precis vad som helst t ex: - Hur mycket smör finns i småland? - Vad heter huvudstaden i Paris? - Hur många gånger har min mamma haft munsår? - Hur många invånare finns i Australien? Svaren kan vara av samma karaktär :e Huvudsaken är att det är ett kort svar och en kortfråga! OBS! Ingen kvantfysik
Läs frågan i sin helhet →Svar: Jag!
Fråga: Varför är rött rött?
Svar: 2st
Fråga: Varför får man inte "ståpäls" i ansiktet?
Svar: För att alla skall bli glada.
Fråga: Hur kommer det sig att det kan vara mer ludd i naveln än i filtret på torktumlaren ibland?
Svar: Du har en dålig torktumlare.
Fråga: Hur många strängar fanns det på min mammas gitarr innan min pappa köpte nya?
/Mika3l
Svaret skulle vara två! :)
Svar: Baren eller Big Brother, Baren har blivit tråkigare nu när dom har flyttat ut till Alby... :l :p
Fråga: Amiga eller Mac?
(Amiga så klart! :) :bire :h )
/Mika3l
Svar: På svansen sett uppifrån.
Jag tror jag har testat fram svaret på Rödalackets fråga nu.
Ursprungligen av Rödalacket Fråga: Hur kommer det sig att det kan vara mer ludd i naveln än i filtret på torktumlaren ibland?
- Det kommer av att man har städat vid behov och fallit ur sängen på rygg. Då kan dammet återsamlas någonstans i centrum av nedslagsplatsen, dvs naveln.
Det gör jämförelsen med tumlaren i kvällsljuset vacker och poetisk. Iaf sett från min synvinkel:
Knoppen i mitten är ett vatttentorn som infödingarna kallar Gnestak---n. Det andra kan vara ludd.
(Inlagd bild togs bort i efterhand eftersom jag inte vill göra Aftonbladets misstag och kontrollera nåt innan det visas.)
(Även språkbruket har korrigerats efter ett snällt PM från SirPeter.)
Fråga: Varför känner man sig så glad och nöjd varje gång man gör Mika3l's stora datatest?
Svar: Man känner verkligen att man har gjort rätt. :e :stud
Fråga: Realplayer, Bra/Dåligt?
/Mika3l
Svar: HATAR RealPlayer! Bloatat idiotiskt reklamprogram x( Tyvärr använder sig många webbplatser av det... :(
Fråga: Är QuickTime bra?
HATAR RealPlayer! Bloatat idiotiskt reklamprogram Tyvärr använder sig många webbplatser av det...
Håller med till 100%!
Det enda anledningen till att jag använder det själv är för att jag ska kunna se mina snällt hemladdade South Park avsnitt/filmer. :birp
Svar: QuickTime duger...
Fråga: Vem är knäppast på wF?