Mest troligt en värdelös.
Trance och techno hade jag tänkt på. :bire
Svar: Tills man slår av bena!
Fråga: Hur många hörn har en triangel? :stud
/Mika3l
105 svar · 2 680 visningar · startad av aleborg · sida 3 av 6
Regler! Svara på föregående fråga och ställ en ny till nästa person! Frågorna får handla om precis vad som helst t ex: - Hur mycket smör finns i småland? - Vad heter huvudstaden i Paris? - Hur många gånger har min mamma haft munsår? - Hur många invånare finns i Australien? Svaren kan vara av samma karaktär :e Huvudsaken är att det är ett kort svar och en kortfråga! OBS! Ingen kvantfysik
Läs frågan i sin helhet →Mest troligt en värdelös.
Trance och techno hade jag tänkt på. :bire
Svar: Tills man slår av bena!
Fråga: Hur många hörn har en triangel? :stud
/Mika3l
Svar: 6
Fråga: Vem är aleborg?
Svar: En galen stockholmare som allmänheten flyr från varje gång dom ser honom!
Av någon kostig anledning är tunnelbanevagnen han åker i alltid tom även om det är mitt under rusningen. ;) :e §e *lol*
Fråga: Varför sitter jag här när jag ska äta frukost och sedan ringa min storebror?
/Mika3l
Svar: En galen stockholmare som allmänheten flyr från varje gång dom ser honom! Av någon kostig anledning är tunnelbanevagnen han åker i alltid tom även om det är mitt under rusningen. *lol*
:e Min flickvän höll med
Svar: därför att han liksom alla andra har spärrat ditt nummer så att du inte kan ringa och farbröderna i vita rockar hindrar dig... :e
Fråga: vad sa gud?
Min flickvän höll med
Är hon den enda som vågar vara i närheten? :e ;)
därför att han liksom alla andra har spärrat ditt nummer så att du inte kan ringa och farbröderna i vita rockar hindrar dig...
Hur visste du det? :e
Svar: Herrejävlar! Vad har jag gjort! - När han såg aleborg för första gången. :e ;) :bire §e §jr :OO
*lol*
/Mika3l
Måste ju ha en fråga också!
Fråga: Hur många operativsystem har jag(inte installerade, på cd)?
/Mika3l
Svar: Ja det gör du så du kan åka hem och dricka brännvin och lyssna på hårdrock. ;)
Fråga: Hur många centiliter brännvin kommer Bire att dricka när han kommer hem?
Svar: För att Sverige behöver något negativt och Danmark något positivt! §e ;)
Fråga: Hur hemskt skulle wF se ut som färgerna var i rosa och röd skala?
/Mika3l