Wee!
Läste i tidningen imorse att dom håller på att dra fiber över mitt kära Värmland!
Och, det som jag inte trodde skulle hända!
Dom ska dra det till Vålberg där jag bor!
Det är ungefär lika otroligt som att Djurgården är bra i hockey! §e :)
Synd bara att man sitter i villa... :p :l
Sen får dom väl ändå bara bredband på en "statsdel" som heter Gökhöjden där alla alkolister/problemmänniskor/mongon bor! :p
Hatar Gökhöjden... §e
Men, kommer ett bolag med fiber kanske det kommer någon med ADSL?
Bostream skulle inte vara så fel... *mums, äter ADSL modem*
/Mika3l, den bredbandslängtande pojken med en far som längtar efter bredband för att få ner kostnaderna för modemsurfning! ;) :e
Du Mika3l.....det är inte så att du har nån form av släkt eller känner några som bor i Ö-Vik?????...har nämligen en poolare vars morsa kommer från Vålberg och vad ja kan förstå så är det inte världens största stad???....eller :q
Djurgården suger... Utan alla jävla mutade domarjävlar som tex. Peter Andersson skulle fan MoDo dominera elitserien totalt... Nu är det ju tyvärr så att idrott inte är om vilka som är bäst, det är om vilka som har mest pengar => Kan muta flest...
Fagerlund är en jävla hycklare! När "Werner" råkade förstöra sin klubba lite oturligt ( §e ) så tar det hus i helvete, men när en DIF:are tacklar MoDospelare i ryggen och när AIK:are "råkar" köra upp en klubba i ögat på Pierre Hedin, då är det bara lite otur!
Viking-----> Näe har varit inne typ varje dag men det har blivit fruktansvärt lite inlägg.....varför vet jag inte, har väl inte orkat skriva helt enkelt..................Ja varför inte......har inte Bowlat på evigheter......men de tär alltid trevligt att umgår med wF-muffar :e försök att muta casca å Gandalf åxå......ju fler desto billigare blir det :OO
Ursprungligen av Viking **Djurgården suger... Utan alla jävla mutade domarjävlar som tex. Peter Andersson skulle fan MoDo dominera elitserien totalt... Nu är det ju tyvärr så att idrott inte är om vilka som är bäst, det är om vilka som har mest pengar => Kan muta flest...
Fagerlund är en jävla hycklare! När "Werner" råkade förstöra sin klubba lite oturligt ( §e ) så tar det hus i helvete, men när en DIF:are tacklar MoDospelare i ryggen och när AIK:are "råkar" köra upp en klubba i ögat på Pierre Hedin, då är det bara lite otur!
har haft och ska skaffa messenger....men de gå ju inte att ladda ner.. x( jag jobber på det så fort ja kan och när jag lyckats ladda ner den så kommer du bli varse! .....Ja givetvis så kan han betala.....han har säkert jättemycke pengar så han kan betala för mej med! :e