webForumDet fria alternativet

Om jag vore Bill Gates....

Småprat

22 svar · 762 visningar · startad av Bire · sida 2 av 2

Frågan, av Bire

Han har en personlig förmögenhet på 52.6 miljarder dollar, det motsvarar ungefär 526 miljarder svenska kronor om man räknar dollarn till 10 svenska kronor... Det innebär för mig om det var mina pengar att om jag lever i låt säga 40 år till & därmed blir 70 år gammal att jag kan slösa bort 13.15 miljarder svenska kronor / år! Få se nu.. hur greppar man en sån stor summa som 526 miljarder kronor?

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan mars 20014 214 inlägg

Oelbal: Hur emolerar man bilder? :q ;)

Medlem sedan sep. 20014 781 inlägg

Jag funderar på en grej...

Har Bill Gates get pengar till välgörande ändamål?
Tror inte jag läst eller hört nåt sånt om han...

Och med alla dem pengarna hade jag...???
(Ingen aning):OO

Man kan inte göra av med så mycket pengar, det är fulständigt omöjligt, om han inte får slint i järnan och bränner upp alla pengar till aska §e :OO

Men en sak är säker, han skulle kunna styra hela världen med alla dem pengarna, ha ett världsförsvar och leva livet utan att bry sig...

Medlem sedan feb. 20002 612 inlägg

Bara för att man har en förmögenhet på en hiskelig massa miljoner kronor/dollar så innebär det inte att man har en massa kontanter i fickan.
Ang. välgörande ändamål så har han iaf försökt, http://webforum.aleborg.com/forum/showthread.php?s=&threadid=26441&highlight=skolor+microsoft hur det gick...ja det vet jag inte.. :)

247 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
120 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
122 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
121 ms — ändringar (db)