MrBlonde Är lik Crusty, the Clown i Simpson!
gruppfoto
60 svar · 1 861 visningar · startad av wooster · sida 3 av 4
Frågan, av wooster
När kommer wF's gruppfoto ut??
Läs frågan i sin helhet →En sak är säker, jag är fan inte lik mig på det där kortet ;)
Och jag har sett SPiN-kort! Han är jättesöt.
:r :f
Men hur kan du säga att lillgrabben är läskig? Han är ju också jättego, precis som du!
Då har du inte sett de kort jag har sett på han! :o
Jag får uppdatering i morgon dock. Kanske ändrar mig då. :)
Kim> Fråga hypatia snällt om hon vill skicka in kortet på mig till wF-fotot. ( Om man fortfarande kan läggas till? :o )
Det är mitt pass jag scannade in, så det är inte så bra bild + att det är ett par år gammalt. Jag tror inte jag har kvar det på datorn här, så hypatia får bli vårat medium. :)
SirPeter måste ha en tvilling, för jag känner igen honom jag också!
Erkänn nu SirPeter! §e
FYI:
Jag har sett kort på @nders, och han är jätteläskig! Jag drömmer fortfarande mardrömmar... Så se till att akta er för snabel-kort!
Uuuh!
Bäst att aldrig röra sig i trakterna av stockholm igen för @nders verkade vara väldigt läskig! §e :e :P §jr
/Mika3l
Ursprungligen av Mika3l
Erkänn nu SirPeter!
Nix, jag har en bror men vi är inte tvillingar, vi är inte ens lika varandra.
Mika3l> Det är inte @nders utseende i sig som är läskigt, det handlar mer om annat! :o
SirPeter> Är du säker? Din mamma kan inte ha lurat dig, eller nåt? Du har väl sett Twins med Arnold? :e
SPiN>> :e :e
Jag är säker. ;)
Mika3l> Det är inte @nders utseende i sig som är läskigt, det handlar mer om annat!
:e
SirPeter: Jag har fortfarande svårt att tro dig, är du säker på att din mamma inte fick två barn varav det ena glömdes bort på BB? :e
/Mika3l
Du är ju med goldy, sjunde raden sexa från vänster.
Skulle det vara roligt eller?
Hur blev det med mitt foto?
Jag mailade ju till
filip.wiberg@home.se
Min e-post har inte funkat på ett tag vilket gjort att jag fick 80 nya mail igår. Så fort jag kommer fram till ditt så kommer jag lägga till ditt foto. :)
r/ Fixat... :D
http://www.sd-studios.com/wiberg/wf
http://www.sd-studios.com/wiberg/misc/webforum.jpg
Vad hände med gruppfotot :q
Kanske det är dags för en för en ny porträttinsamling :e
Jag gör gärna en ny! :D
Lysande :bire
Jag jobbar inte åt SD-Studios längre och därför funkar inte länken. Gruppfotot har jag nog slarvat bort så det kanske är dags för ett nytt... :)
jag vill vara med!!! kan jag det? :D