webForumDet fria alternativet

Underbart!!

Småprat

10 svar · 409 visningar · startad av goldy

Medlem sedan apr. 20013 689 inlägg
Frågan#1

Har nog aldrig mått så bra som jag gör just nu allså!! Bubblar liksom inom mig, lyssnar på go musik, myser med hela kroppen! Fest på lördag, mina goa polare kommer hit från land & rike!
Livet är faktiskt just nu en FEST!!!!

Hur mår ni mina vänner? :bire :birp :bire :birp :bire

Medlem sedan juni 20019 024 inlägg

Vet inte om jag ingår i dina skara med "vänner" :e men jag mår utmärkt som alltid! :bire

Medlem sedan feb. 20003 100 inlägg

Sportlov och LAN-party imorgon så jag mår finfint just nu! :D

Medlem sedan mars 20014 214 inlägg

Slut på sportlovet, har inte gjort alla dom jävla läxor som jag borde, och läst min bok... har stukat foten så jag kan inte gå ut, jag rippade sönder ett par jeans samtidigt, jag klarade inte av att äta en hel pizza för första gången...

men what the heck :birp

Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg

Yeah!

Lägenhet oväntat ordnad i tisdags (centralt som satan, nybyggt och gratis fetbredband genom Högskolan), kontraktet påskrivet idag och så vart det dessutom lite hångel i onsdags - jotack, livet känns alldeles utmärkt just nu! :e

Medlem sedan feb. 200112 078 inlägg

jämna plågor

En bra vän slutar på jobbet och ersätts av en 24-årig flikka som skall sköta administration och marknadsföring nästa vecka.. jag vet inte om det är tråkigt eller bra, med det lutar onekligen åt det andra alternativet. :e

Badat badkar med en annan flikka, läneförhöjning på gång, ny lägenhet, som jag tackade ja till idag, fest i kväll och jag gillar mitt hår. ;)

Ganska bra faktiskt..

Medlem sedan jan. 20013 039 inlägg

flikka

Lunarvarning??

Läget är väl hyffsat. Synd att jag missar goldys fest...den lär bli en klassiker. :( Fixar du live-sändning av festen för oss som inte kan deltaga fysiskt goldy? :birp

Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

YÄÄÄ Broadcast!!! §e

Medlem sedan feb. 200112 078 inlägg

Lunarvarning??

Snarare tragedi. Jag kan tala om för dig att ordet "flikka" användes långt innan begreppet Lunarstorm ens var påtänkt. :l

Det är ett ord som används för att beskriva en flicka fast på ett lite mer betonat sätt, enligt mig. Typ the synth-way. :)

Det har således inget med fjortisar att göra heller, trots att denna åldersgrupp älskar att förstöra bra ord. :l

Medlem sedan dec. 19996 588 inlägg

Igår var det deppigt, Ben hade fått TVÅ refuseringsbrev på sina jobbansökningar. Han var så deppig att det inte var sant. Han sa typ "ja, jag går väl ner i tvättstugan och tvättar lite, för det är det enda jag duger till".

Man blir ju så ledsen att det kniper i hjärtat. Min lilla älskling som är den smartaste och bästa killen som finns får inte jobb av nån anledning som vi inte förstår.

Men idag blev det lite bättre. Länsarbetsnämden håller på att dra igång ett projekt för att öka antalet invandrare med högre utbildning inom offentlig sektor och sju statliga företag har ställt upp med praktikplatser till 8 personer. Idag ringde killen från Arbetsförmedlingen och bad Ben ta kontakt med en kille på Länsstyrelsen för att prata med honom angående projektet och om Ben skulle kunna passa dem då Länsstyrelsen är en av de företag som upplåter platser för projektet.

Så nu ska de träffas på måndag för att prata!

Jobbet, som jag förstod det så skulle Ben ansvara för deras Win2000-maskiner och även deras webbserver (unix). Låter som klippt och skuret för Ben! :) Projektet kommer att börja i april och pågå hela året ut, hela 8 månader. Det om något borde ju öka chanserna till fast jobb, och kanske till och med fast jobb på just Länsstyrelsen.

Så idag är det toppen, solen lyser och i kapp med solen lyser min älskling! :f

Idag är det dessutom exakt 3 månader och 3 veckor kvar tills vi skrider upp för altaret i Domkyrkan i Luleå. *nervöst*

Medlem sedan jan. 20014 973 inlägg

Jag åt precis mat, så jag är också glad... *Burp*

Studiedagar Måndag-Tisdag, LAN Fredag-Söndag, därimellan några dagars softande. Allt är bannemej förbaskat bra nu...

263 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
127 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
133 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
117 ms — ändringar (db)